دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

100 مددجوی بهزیستی آذربایجان غربی صاحب شغل می شوند
 
ارومیه- ایرنا- مدیر مركز رشد جامع پارك علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: طی تفاهم نامه سه جانبه بین بهزیستی، هلدینگ اتراب و پارك علم و فناوری این استان فرآیند اشتغال پایدار 100 مددجوی بهزیستی فراهم می شود.
100 مددجوی بهزیستی آذربایجان غربی صاحب شغل می شوند ارومیه- ایرنا- مدیر مركز رشد جامع پارك علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: طی تفاهم نامه سه جانبه بین بهزیستی، هلدینگ اتراب و پارك علم و فناوری این استان فرآیند اشتغال پایدار 100 مددجوی بهزیستی فراهم می شود.

محمد فتحعلی لو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تفاهم نامه در اجرای سیاست های كلی اصل 44 قانون اساسی و به منظورحمایت از اشتغال، ارتقای رفاه اجتماعی و ایجاد اشتغال تحت تكالیف مندرج در قانون برنامه ششم و قانون جامع حمایت از حقوق معلولان اجرا می شود.

وی ادامه داد: افراد معرفی شده توسط بهزیستی آذربایجان غربی بعد از مصاحبه عمومی و دریافت اطلاعات از توانایی های هر مددجو به بخش های مختلف هلدینگ اتراب جذب و شغل های متناسب ارائه می گردد.

مدیر مركز رشد جامع پارك علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: در صورت وارد شدن به قسمت های تخصصی آموزش های لازم برای هر مددجو با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی كه توسط هلدینگ اتراب تهیه شده است بسته به میزان توانایی مددجویان و با در نظر گرفتن ایام كرونا به صورت دوركاری و یا حضوری داده می شود.

فتحعلی لو افزود: مددجوهایی كه مراحل مصاحبه عمومی و تخصصی را با موفقیت گذارندند قراردادی در چارچوب حقوق و مزایای قانون كار به مدت یك سال كاری مشتمل بر 2 مرحله، یك ماه آزمایشی و در صورت موفقیت در انجام وظایف، 11 ماه به عنوان قرارداد موقت منعقد می شود.

به گزارش ایرنا، تفاهم نامه سه جانبه ای بین بهزیستی آذربایجان غربی، مدیرعامل هلدینگ اتراب مستقر در پارك علم و فناوری آذربایجان غربی دكتر افشین نوبخت امضا شد؛ بر هر عضو این نهاد مقرر شد تا فرآیند اشتغال 100 نفر مددجو بهزیستی برای اشتغال پایدار را فراهم كنند.

برچسب ها
- كرونا
- آذربایجان غربی
- ارومیه
- اشتغال زایی
- قانون اساسی
- پارك علم و فناوری
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۱:۳۵ - ۲۸/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۳