دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

طرح غربالگری رایگان معلولان در كرج آغاز شد
 
كرج - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر كرج اعلام كرد كه طرح غربالگری و توانبخشی رایگان معلولان به مناسبت دهه مبارك فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان آغاز شد.
طرح غربالگری رایگان معلولان در كرج آغاز شد كرج - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر كرج اعلام كرد كه طرح غربالگری و توانبخشی رایگان معلولان به مناسبت دهه مبارك فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان آغاز شد.

سید فتح الله هاشم نژاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مركز توانبخشی جمعیت هلال احمر كرج در اجرای این طرح خدماتی مانند مشاوره و ارزیابی توسط كارشناس گفتار درمانی و كاردرمانی نسبت به بهبود و اصلاح اختلالات گفتار و زبان نظیر اختلالات تلفظ، لكنت و تاخیر در رشد گفتار، نقایص ارتباطی اختلالات طیف اوتیسم و بیش فعالی و همچنین كمك به بهبود و تسریع در رفع مشكلات خواندن، نوشتن و یادگیری به معلولان ارائه می شود.

وی اضافه كرد: همچنین تمرین و تكرار فعالیت های ذهنی و حركتی، بررسی مشكلات شناختی ، حافظه و اختلالات حركتی نظیر تاخیر حركتی یا الگوهای نادرست حركتی از دیگر خدمات رایگان به معلولان در طرح حمایتی هلال احمر كرج است.

هاشم نژاد اظهار داشت: متقاضیان برای دریافت خدمات رایگان می توانند از طریق شماره تلفن 02634434400 نسبت به نوبت دهی اقدام نمایند و یا به نشانی كرج چهارراه طالقانی، خیابان شهید بهشتی غربی خیابان هلال احمر مراجعه كنند.

برچسب ها
- كرج
- گفتار درمانی
- معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر
- جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
- دهه فجر
- معلولان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۴۱ - ۱۳/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۶