دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

پیام تبریك رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت سالروز ملی « گفتاردرمانی »
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریك رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت سالروز ملی « گفتاردرمانی »

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یكشنبه) در آستانه سالروز ملی « گفتاردرمانی » (اول اردیبهشت ماه)، با انتشار پیام، این مناسبت را به همه اعضای هیات علمی و كارشناسان این حوزه در دانشگاه و مراكز تابعه و دانشجویان این رشته تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است:

به نام خداوند بخشنده و مهربان

با پیشرفت روابط اجتماعی و ارتباطات در جوامع مختلف، به اهمیت و نقش نعمت خدا دادی یعنی " گفتار " و " زبان " بیشتر پی می بریم و بیش از آن، بر نقش متخصصان و درمانگران این حوزه در ارتقای كیفیت زندگی افراد و مددجویان این بخش، بویژه كودكان و آینده سازان كشور تاكید می كنیم.

گفتاردرمانی، رشته ای از علوم توانبخشی است كه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی افتخار فعالیت در این حوزه را از طریق گروه آموزشی گفتاردرمانی و اساتید بنام و خبره آن دارد كه ضمن تربیت نیروی متخصص برای این بخش، به رفع نیاز و مشكلات گفتار و زبان بیماران و مددجویان همت می كنند.

اهمیت این حوزه در نظام سلامت، سبب شده است، اول اردیبهشت ماه در تقویم سالانه كشور كه مصادف با سالروز بزرگداشت سعدی، استاد سخن می باشد، به نام روز ملی « گفتاردرمانی » نامگذاری شود، تا همواره یادآور تركیب علم و هنر در این رشته ارزشمند، و تخصص، مهارت، صبوری و دلسوزی كارشناسان و متخصصان این حوزه باشد.

این مناسبت ملی را به همه همكاران محترم اعضای هیات علمی و كارشناسان در دانشگاه و مراكز درمانی تابعه و همچنین دانشجویان عزیز رشته گفتاردرمانی تبریك و تهنیت گفته و آرزوی سلامتی و بهروزی برایشان دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه
   تاریخ: ۱۷:۱۶ - ۲۹/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۲