دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

مراكز درمانی بنیاد ظرفیت مناسبی برای مقابله با بیماری كرونا دارند
 
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان گفت: وجود بیمارستان ها و مراكز درمانی بنیاد و ساختار اجرایی مناسب به همراه بیمه تكمیلی و امكانات نشانگر ظرفیت مناسب بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مقابله با ویروس كرونا است.
مراكز درمانی بنیاد ظرفیت مناسبی برای مقابله با بیماری كرونا دارند

به گزارش «ایثار»، عبدالرضا فرجیان در نشست ستاد مبارزه با كرونای بنیاد شهید و امور ایثارگران و نخستین نشست هیأت عامل بیمارستان های بوستان و آیت الله كرمی و مركز توانبخشی جانبازان نخاعی و داروخانه حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به ظرفیت های بنیاد برای مقابله با ویروس كرونا، گفت: وجود بیمارستان ها و مراكز درمانی متعلق به بنیاد و ساختار اجرایی مناسب به همراه بیمه تكمیلی و امكانات نشانگر ظرفیت مناسب بنیاد شهید و امور ایثارگران برای مقابله با ویروس كرونا است و باید به درستی از این ظرفیت ها استفاده كرد.
مدیركل بنیاد استان خوزستان با اشاره به آغاز پیك چهارم همه گیری ویروس كرونا از اعضای ستاد كرونا خواست جلسات این ستاد به طور منظم و هفتگی برگزار شود.
فرجیان افزود: با توجه به بخشنامه ستاد ملی كرونا بر اساس رنگ بندی اعلام شده و وضعیت فعلی شهرستان اهواز و با توجه به اینكه هدف اصلی از تصمیم ستاد ملی مبارزه با كرونا، جلوگیری و كاهش ترددهای غیرضروری است؛ لازم است روسای ادارات كاركنان خود را در مورد كاهش حضور كاركنان در ادارات تا سقف 10 درصد به صورت نوبت بندی روزانه و دوركاری در منزل توجیه كنند.
هیبت الله مدیری نیز در این نشست گفت: با عنایت به زمانبندی تعیین شده از طرف دانشگاه علوم پزشكی و مركز بهداشت و اتمام بازه زمانی انتظار مابین تزریق مرحله اول و مرحله دوم، از امروز تزریق دوز دوم واكسیناسیون جانبازان 70 درصد قطع نخاع، دو چشم نابینا، سه عضو قطع، شیمیایی شدید و والدین دو شهید به بالا شروع شد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: لیست اسامی تزریق نوبت اول و دوم با هماهنگی مراكز بهداشتی تهیه شده و هم اكنون در مرحله دوم با برنامه ریزی و هماهنگی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی كشور در حال تزریق واكسن كرونا برای جانبازان 50 الی 70 درصد هستیم.
انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۱:۴۴ - ۰۱/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۵