دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

شورای مدیران بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشكیل جلسه داد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

شورای مدیران بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشكیل جلسه داد

شورای مدیران بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور رئیس بسیج جامعه پزشكی دانشگاه و سایر اعضای شورا به صورت مجازی و حضوری در سالن فارابی تشكیل جلسه داد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به نقل از مفدا؛ دكتر "سیامك طهماسبی" رئیس بسیج جامعه پزشكی دانشگاه ضمن تبریك فرارسیدن ایام ماه مبارك رمضان، گزارشی از ارزیابی عملكرد اعضاء ارائه داد و به تشریح برنامه های شش ماه اول امسال پرداخت.

وی اظهارداشت: در حال حاضر كشور در شرایطی قرار دارد كه نیاز است هر كدام از ما در هر مسئولیتی كه هستیم، اثرگذاری خوبی داشته باشیم، ان شاء الله با برنامه ریزی درست بتوانیم در حل مشكلات كشور قدم برداریم.

دكتر طهماسبی افزود: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات ریاست جمهوری، رسالت بسیج جامعه پزشكی دانشگاه بر مشاركت حداكثری و تببین شاخص های انتخاب اصلح طبق فرمایشات مقام معظم رهبری است و با توجه به تولی گری دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در حوزه سلامت اجتماعی، می توانیم به عنوان پشتوانه علمی جهت تقویت مشاركت اجتماعی در انتخابات فعالیت كنیم.

وی در ادامه به اهمیت فضای مجازی در تولید محتوا و ارزیابی محتوا اشاره كرد و در این راستا گفت: می توانیم با حفظ سلامت شخصی و اجتماعی برای هدایت مثبت و سازنده اقدام نماییم.

در ادامه این نشست، سایر اعضای شورا پیرامون دستور جلسه و ارائه برنامه های شش ماهه اول امسال به تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است؛ پیگیری پروپوزال علمی در حوزه جمعیت، الگو كردن شهداء و معرفی سیره شهداء و شیوه تربیتی آن ها در سطح دانشگاه، بارگذاری وصیت نامه امام (ره) و بیانیه گام دوم انقلاب، پیشنهاد راه اندازی استارت آپ در حوزه آسیب های اجتماعی، برگزاری كارگاه در حوزه آسیب های اجتماعی، شناساندن حضرت ولی عصر(عج) و اجرای برنامه هایی جهت تدبر در قرآن، بعنوان برنامه های امسال بسیج جامعه پزشكی دانشگاه تصویب شد.

همچنین، ادامه دار شدن كارگاه های مدیریت استرس و سبك زندگی و پرداختن به فضائل پیامبر گرامی اسلام و حضرت علی (ع)، تهیه بانك اطلاعات گروه های جهادی دانشگاه، راه اندازی كانال سبك زندگی و طنز، راه اندازی اینستاگرام بسیج جامعه پزشكی دانشگاه، راه اندازی پویش تهیه جهیزیه با همكاری امور بانوان دانشگاه، هویت بخشی به اعضای بسیج با صدور كارت عضویت و ساماندهی اعضای بسیج دانشگاه و اجرای طرح بسیجی نمونه، با انتخاب و معرفی یك بسیجی نمونه و اثرگذار در هر ماه، از مهم ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: طیبی - نعیمی پور
   تاریخ: ۲۱:۳۰ - ۳۱/۰۱/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۰