دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳

برنامه وزارت ارتباطات برای اختصاص اینترنت رایگان به معلولان
 
تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات از آغاز اقدامات لازم برای دریافت مجوز تخصیص اینترنت رایگان به معلولان خبر داد.
برنامه وزارت ارتباطات برای اختصاص اینترنت رایگان به معلولان تهران - ایرنا - وزیر ارتباطات از آغاز اقدامات لازم برای دریافت مجوز تخصیص اینترنت رایگان به معلولان خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، روز گذشته «وحید رجبلو» كارآفرین ایرانی و بنیانگذار استارتاپی كه هدف از راه اندازی آن ارائه خدمات به توانیابان، سالمندان، بیماران و افراد با نیازهای خاص در منزل یا مطب است، از وزیر ارتباطات خواست با توجه به شرایط موجود اینترنت رایگان برای معلولان در نظر بگیرد.

رجبلو در توئیتی نوشت: لطفا اینترنت را برای معلولین رایگان كنید. مستمری ماهی 120 هزار تومان بهزیستی كفاف خرید اینترنت را حتی برای یادگیری مهارتی نمی دهد.

وی افزود: افراد معلول با انواع مشكلات اجتماعی و تبعیض ها و شهر نامناسب در خانه حبس هستند. تنها راه ارتباط ما اینترنت است، لطفا برای ما كاری كنید.

«محمدجواد آذری جهرمی» در پاسخ به توئیت این كارآفرین نوشت: «آقا وحید تو به خاطر توانایی هایت آن قدر معروف هستی كه دیروز از چند كشور و از راه های مختلف توئیت تو را برایم فرستادند.»

وزیر ارتباطات افزود: به محض دیدن پیام، پیگیری را شروع كردیم. باید یكسری مجوز بگیریم. مطمئن باش تمام تلاش مان را می كنیم تا به وظیفه مان درباره شما و سایر معلولین عمل كنیم.

برچسب ها
- اینترنت
- ارتباطات
- اینترنت رایگان
- محمد جواد آذری جهرمی
- معلولیت
- معلولان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۰:۴۷ - ۱۴/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۲