دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

بیش از 14 هزار نفر از جامعه هدف بهزیستی در فاز اول واكسن كرونا را دریافت كردند
 
مصطفی سراج مدیر كل دفتر امور مراكز توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی كشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار كرد: از مجموع 20 هزار نفر از جامعه هدفی كه بهزیستی برای تزریق واكسن كرونا در فاز اول تعیین كرده بود، بیش از 14 هزار نفر این واكسن را در مراكز مختلف دریافت كرده اند. ...


مصطفی سراج مدیر كل دفتر امور مراكز توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی كشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار كرد: از مجموع 20 هزار نفر از جامعه هدفی كه بهزیستی برای تزریق واكسن كرونا در فاز اول تعیین كرده بود، بیش از 14 هزار نفر این واكسن را در مراكز مختلف دریافت كرده اند.

وی همچنین اضافه كرد: متاسفانه به دلایل مختلف در 6 استان كشور آمار واكسیناسیون برای مددجویان مراكز مختلف زیر 50 درصد است و آمار واكسن كرونای تزریق شده این استان ها شامل استان اصفهان با 21 درصد، استان گلستان 26 درصد، استان خراسان شمالی 31 درصد، استان كهكیلویه و بویر احمد 34 درصد، استان فارس 37 درصد و استان كرمانشاه 37 است.

مدیر كل دفتر امور مراكز توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی كشور تاكید كرد: مقرر شده بود كه 20 هزار دوز واكسن كرونا برای جامعه هدف بهزیستی در تا پایان سال 99 تزریق شود، اما كار ها به خوبی پیش نرفت و تا كنون بیش از 75 درصد پروژه فاز اول تزریق واكسن انجام شده است.

سراج اضافه كرد: در شهر تهران تا كنون بیش از 80 درصد واكسیناسیون فاز اول برای جامعه هدف سازمان بهزیستی تزریق شده است و در مجموع باید در سراسر كشور 75 هزار نفر از این جامعه هدف واكسن كرونا دریافت كنند.
منبع خبر:
دانشجو
   تاریخ: ۰۶:۲۷ - ۰۳/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۳