دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

15 هزار و 526 قزوینی از مراكز اورژانس اجتماعی خدمات دریافت كردند
 
قزوین – ایرنا – مدیركل بهزیستی استان قزوین گفت: 15 هزار و 526 قزوینی سال گذشته از مراكز اورژانس اجتماعی در زمینه های مختلف از جمله كودك آزاری، اختلافات خانگی و همسرآزاری خدمات دریافت كردند.
15 هزار و 526 قزوینی از مراكز اورژانس اجتماعی خدمات دریافت كردند قزوین – ایرنا – مدیركل بهزیستی استان قزوین گفت: 15 هزار و 526 قزوینی سال گذشته از مراكز اورژانس اجتماعی در زمینه های مختلف از جمله كودك آزاری، اختلافات خانگی و همسرآزاری خدمات دریافت كردند.

علیرضا وارثی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد پنج هزار و 330 نفر از طریق تیم سیار اورژانس اجتماعی و یك هزار و 681 نفر با مراجعه به مركز مداخله در بحران و به صورت سرپایی خدمات دریافت كرده اند.

وی افزود: علاوه بر این، هشت هزار و 465 نفر هم از طریق تماس با خط 123 خدمات دریافت كرده و 144 نفر هم در مراكز نگهداری پذیرش شده اند.

این مسوول گفت: از بین تمامی تماس ها مواردی از جمله اختلافات خانوادگی، كودك آزاری و همسرآزاری از آسیب های اولویت دار بوده اند.

وارثی اضافه كرد: این خدمات به گروه های هدف بهزیستی در مواردی مانند همسرآزاری، كودك آزاری، سالمند آزاری، كودكان كار، زوج های متقاضی طلاق، معلول آزاری، دختران در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی، اختلال هویت جنسی و خشونت خانگی ارایه شده است.

مدیر كل بهزیستی استان قزوین اظهار داشت: 13 مركز اوراژانس اجتماعی شامل هشت واحد اورژانس و پنج پایگاه خدمات در استان قزوین فعالیت می كنند.

برچسب ها
- مشاوره
- طلاق
- استان قزوین
- اورژانس اجتماعی
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۸:۰۳ - ۰۴/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۸