دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

آخرین مهلت ثبت نام وام دستیاری و pHd (ورودی 99) دانشگاه، 22 اردیبهشت ماه جاری اعلام شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

آخرین مهلت ثبت نام وام دستیاری و pHd (ورودی 99) دانشگاه، 22 اردیبهشت ماه جاری اعلام شد

اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (یكشنبه) طی اطلاعیه ای، آخرین مهلت ثبت نام وام دستیاری و pHd (ورودی 99) این دانشگاه را 22 اردیبهشت ماه جاری اعلام كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بنقل از مفدا؛ متن كامل این اطلاعیه بشرح زیر است:

به اطلاع دانشجویان گرامی می رساند كسانیكه متقاضی دریافت وام دستیاری150/000/000 ریال می باشند می توانند از تاریخ 1400/02/05 لغایت 1400/02/22 به سیستم پورتال صندوق رفاه به آدرس portal.srd.ir مراجعه نموده و نسبت به درخواست وام( نوع وام دستیاری ) اقدام نمایند.

1-دانشجویان بعد از ثبت نام در سیستم پورتال، پیامكی از صندوق رفاه دریافت مبنی بر اینكه در اولویت دریافت وام می باشید و برای انجام مراحل بعدی كار به بانك مهر مراجعه نمایید.

2-مراحل ثبت نام الف )مراجعه به سیستم پورتال صندوق رفاه ب)ثبت شماره دانشجویی، كد ملی و نام دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ج )درخواست وام دستیاری انتخاب و در پایان برای نهایی كردن ثبت نام بر روی دكمه ثبت درخواست كلیك نمایید.

تذكر: چنانچه شماره دانشجویی شما ثبت نگردید جهت رفع مشكل با اداره رفاه به شماره 22180161 تماس بگیرید.

3- نیازی به دادن تعهد محضری نمی باشد .

4- دانشجویان باید دارای حساب در بانك قرض الحسنه مهر باشند .

5-جهت تشكیل پرونده : وام گیرنده (دانشجو )و ضامن می توانند همزمان یا مجزا به شعب بانك مهرمراجعه نمایند البته هردو آنها می بایست فاقد بدهی غیر جاری (سر رسید گذشته، معوقه، مشكوك الوصول ) و یا چك برگشتی به سیستم بانكی یا صندوق باشند.

6- مبلغ وام 150/000/000 ریال با سود 4 درصد می باشد و 8 ماه بعد از دریافت وام در 34 قسط باید نسبت به پرداخت آن اقدام شود.

7- دانشجو باید نسبت به معرفی یك ضامن كارمند یا كاسب مورد تایید بانك با ارائه گواهی كسر از اقساط یا چك صیادی معتبر از حساب معتبر به بانك اقدام نمایند.

8- در فاز اول اولویت با دانشجویان ورودی 96 و قبل می باشد و در فازهای بعدی امكان ثبت نام و دریافت وام برای همه دانشجویان امكان پذیر خواهد شد

9- دانشجویانی كه دفاع پایان نامه انجام داده اند مشمول وام نمی گردند.

اداره رفاه دانشجویی دانشگاه
   تاریخ: ۱۳:۴۱ - ۰۵/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۰