دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

گروه های آسیب پذیر از كرونا در خلخال واكسن می گیرند
 
اردبیل _ ایرنا _ رئیس مركز بهداشت خلخال گفت: افراد ، گروه های پرخطر و آسیب پذیر از كرونا در این شهرستان واكسن دریافت می كنند.
گروه های آسیب پذیر از كرونا در خلخال واكسن می گیرند اردبیل _ ایرنا _ رئیس مركز بهداشت خلخال گفت: افراد ، گروه های پرخطر و آسیب پذیر از كرونا در این شهرستان واكسن دریافت می كنند.

پرویز وكیلی روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واكسیناسیون كرونای كادر پزشكی و درمانی همه بخش های دولتی ،پزشكان و پرستاران شاغل در مطب پزشكان بخش خصوصی ، دندانپزشكی ها ، فیزیوتراپی ها و همه اعضای نظام پزشكی و نظام پرستاری خلخال پایان یافته و در این مرحله دست اندركاران صف اول مقابله با كرونا كه شامل بیش از یك هزار نفر هستند، واكسن كرونا گرفتند.

وی با بیان اینكه از زمان اجرای طرح واكسیناسیون كرونا در این شهرستان جانبازان خلخال نیز واكسن كرونا دریافت كردند، اظهاركرد: مرحله دوم اجرای طرح واكسیناسیون در این شهرستان با ارائه واكسن به افراد و گروه های پرخطر و آسیب پذیر از كرونا و همچنین سالمندان آغاز خواهد شد.

وی گفت: دانشكده علوم پزشكی و خدمات بهداشتی ، درمانی خلخال جزو 10 دانشكده علوم پزشكی مستقل كشور بوده و در دریافت واكس كرونا از وزارت بهداشت و درمان نیز موفق عمل كرده است.

او بیان كرد: وضعیت كرونا در این شهرستان همچنان در حالت قرمز بوده و تغییری در بستری های بیمارستان این شهر و همچنین مراجعان سرپایی به مراكز پیش بیمارستانی حاصل نشده است.

به گفته وی ، تا زمان كاهش آمار ابتلا به كرونا محدودیت های اجتماعی اعمال شده در بازار همچنان به قوت خود باقی خواهد بود.

وی اظهاركرد: همكاری بازار در اجرای محدودیت های اجتماعی و رعایت پروتكل های بهداشتی ، استفاده از ماسك و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در حد مطلوبی بوده و این امر موجب شده تا در چهار ماه گذشته 42 واحد صنفی متخلف و بی توجه به موارد بهداشتی پلمب شوند.

خخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

برچسب ها
- ویروس كرونا
- ماسك
- خلخال
- واكسن كووید 19
- استان اردبیل
- بهداشت و سلامت
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۶:۵۰ - ۰۵/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۲۷