دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

آمار مددجویان كانون اصلاح و تربیت بیرجند به صفر رسید
 
بیرجند-مدیركل زندان های خراسان جنوبی گفت: آمار مددجویان كانون اصلاح و تربیت بیرجند به صفر رسید
آمار مددجویان كانون اصلاح و تربیت بیرجند به صفر رسید بیرجند-مدیركل زندان های خراسان جنوبی گفت: آمار مددجویان كانون اصلاح و تربیت بیرجند به صفر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا روشان ظهر یكشنبه در بازدید از كانون اصلاح و تربیت خراسان جنوبی اظهاركرد: خواست همه متولیان مجموعه قضایی در كشور این است كه زندانی در كشور به صفر برسد.

مدیركل زندان ها واقدامات تأمینی و تربیتی خراسان جنوبی بیان كرد: خوشبختانه با اقداماتی چون گذشت شاكیان و تلاش كاركنان كانون اصلاح و تربیت بیرجند آمار مددجویان چنین مركزی برای اولین بار در كشور به صفر رسید.

روشان با بیان اینكه ما این موفقیت را مرهون توسل به شهدای عزیزمان می دانیم، ادامه داد: ما در كشورتا به حال نداشته ایم كه یك كانون اصلاح و تربیت و مركزی كه ارتباط با جرم دارد تعداد مددجویان به صفر برسد.

حجت الاسلام محمد سنجری رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان های خراسان جنوبی گفت: امروز شاهد یك اتفاق بی نظیر در سازمان زندان ها هستیم.

وی با بیان اینكه هیچوقت فكر نمی كردم بتوانیم آمار مددجویان كانون اصلاح و تربیت بیرجند را به صفر برسانیم، اظهاركرد: شایسته نیست كه كودك ونوجوان زیر 18 سال در زندان و جایی شبیه به آن نگهداری شود.

رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان های خراسان جنوبی اظهاركرد: ما از تاریخ بیستم دی ماه 99 تا سوم اردیبهشت ماه 1400 تعداد 53 نفر ورودی داشتیم كه به صفر رساندن چنین آماری كاری بسیار سنگین بود.

سنجری تلاش ما بر عدم بازگشت آنان به كانون است، یادآورشد: ما مددجویان این مركز را چون فرزندان خود می دانستیم و تلاش كردیم هر كار برای فرزندمان انجام می دهیم، برای آنها نیز انجام دهیم.

وی افزود: ما از 53 نفر تنها یك نفر بازگشت نفر به كانون را داشتیم كه برای حمایت از او نیز اقدام عدیده چون كمك از بهزیستی و مشاوره داشتیم.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۵:۲۲ - ۰۵/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۹