دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

واكسن كرونا به 200 نفر از معلولان دزفول تزریق شد
 
دزفول-ایرنا- رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول گفت: واكسن كرونا تاكنون به 200 نفر از معلولان مستقر در مراكز بهزیستی دزفول تزریق شده است.
واكسن كرونا به 200 نفر از معلولان دزفول تزریق شد دزفول-ایرنا- رئیس اداره بهزیستی شهرستان دزفول گفت: واكسن كرونا تاكنون به 200 نفر از معلولان مستقر در مراكز بهزیستی دزفول تزریق شده است.

سعید ایثاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 560 نفر از معلولان دزفول همراه با پرسنل در اولویت دریافت واكسن كرونا هستند كه تاكنون 100 نفر از آنها 2 نوبت واكسن و 100 نفر دیگر نوبت اول را دریافت كرده اند.
رئیس اداره بهزیستی دزفول اظهارامیدواری كرد با همكاری مركز بهداشت در روزهای آینده تمام مراكز بهزیستی دزفول واكسن دریافت كنند.

وی با اشاره به نقش سازمان بهزیستی درقبال كرونا افزود: این كمك ها در قالب توزیع بسته های معیشتی و دریافت وام برای جبران خسارت ناشی از كرونا می باشند.
ایثاری كمك به تامین اقلام بهداشتی كودكان كار را از دیگر اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از كرونا دانست و گفت: معلولان سالمند مراكز بهزیستی دزفول نوبت دوم واكسن كرونا را نیز دریافت كردند اكنون نیز واكسیناسیون بیماران روانی و عقب ماندگان ذهنی علیه كرونا آغاز شده است.
وی افزود: معلولانی كه در منازل ساكن هستند نیز طبق اولویت بندی وزارت بهداشت واكسینه خواهند شد.

بیش از هفت هزار پرونده تحت پوشش مددجویی و توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان دزفول است.

شهرستان دزفول طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در وضعیت نارنجی كرونا قرار دارد ولی با این حال ظرفیت بیمارستان بزرگ این شهرستان كه به بستری بیماران كرونایی اختصاص یافته تكمیل است.

برچسب ها
- ویروس كرونا
- دزفول
- واكسن
- خوزستان
- سازمان بهزیستی كشور
پروندهٔ خبری
- كرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۱۸ - ۰۶/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۳