دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

همایش همه گیری كووید 19 و گروه های آسیب پذیر، پنجم تیرماه برگزار می شود/ مهلت ارسال مقالات، 30 اردیبهشت ماه
 
به همت بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

همایش همه گیری كووید 19 و گروه های آسیب پذیر، پنجم تیرماه برگزار می شود/ مهلت ارسال مقالات، 30 اردیبهشت ماه

بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی روز دوشنبه با اعلام برگزاری همایش « همه گیری كووید 19 و گروه های آسیب پذیر» در پنجم تیرماه امسال، آخرین مهلت ارسال چكیده مقالات را 30 اردیبهشت ماه جاری و مهلت ارسال متن كامل مقالات را 26 خردادماه، تعیین كرد.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی بنقل از بسیج جامعه پزشكی دانشگاه، محورهای این همایش، شامل « كرونا و سالمندان، كرونا و كودكان (كودكان كار، دانش آموزان)، كرونا و افراد دارای معلولیت و ناتوانی جسمی و روانی، كرونا و زنان (زنان سرپرست خانوار، زنان باردار)، كرونا و زندانیان » می شود و بخش ویژه آن، گزارش موارد خاص از همه گیری كووید 19 است.

این گزارش با اشاره به اعلام نتایج داوری مقالات تا 31 خردادماه، افزود: این همایش به همه شركت كنندگان، گواهی نامه اعطا می كند، ضمن آنكه از مقالات برتر تقدیر بعمل می آورد.

لازم به ذكر است؛ علاقه مندان به شركت در این همایش می توانند برای ارسال چكیده مقالات و یا دریافت اطلاعات بیشتر، به وب سایت بسیج جامعه پزشكی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به آدرس https://bjp.uswr.ac.ir مراجعه كنند.

برای دسترسی به فایل راهنمای تنظیم چكیده مقالات و متن كامل مقالات، روی لینك زیر كلیك كنید:

لینك



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۴:۲۳ - ۰۷/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۶