دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

همسوسازی برنامه های فصل رویش در راستای مرجعیت علمی دانشگاه
 
دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی :

همسوسازی برنامه های فصل رویش در راستای مرجعیت علمی دانشگاه

برنامه های فصل رویش با توجه به بستر دینی مذهبی و در راستای مرجعیت علمی دانشگاه در حوزه توانبخشی، سلامت اجتماعی و سلامت روان، همسوسازی می شود.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: ماه مبارك رمضان به خودی خود یك بستر فرهنگی عظیم است كه ما باید این بستر فرهنگی را مغتنم شمرده و با محتوای موثر برای دانشگاهیان، جرعه ای از دریای ناب معارف الهی را به این گروه از مخاطبان معرفی نماییم.

وی بیان كرد؛ فصل رویش(5) ویژه ماه مبارك رمضان با ارائه محتواهای عرصه دینی، فرهنگی و ... از ابتدای ماه مبارك رمضان در بستر فضای مجازی برای خانواده بزرگ دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی آغاز به كار كرده و تا پایان ماه رمضان به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام والمسلمین افشاری در ادامه افزود: فصل رویش در ماه رمضان 1400 با توجه به تغییر نام دانشگاه و با توجه به اینكه دانشگاه در نظر دارد تا مرجعیت علمی در حوزه توانبخشی و سلامت اجتماعی و سلامت روان را به دست گیرد، به موضوع سلامت معنوی پرداخت و با شعار قرآن، سلامت و زندگی به ارائه محتواهای دینی، فرهنگی و معرفتی، برگزاری مسابقات در سطح دانشجویی با 350 تن از دانشجویان مقطع كارشناسی تا دكترا و در سطح كارمندی با حضور 235 تن از افراد به ارائه برنامه می پردازد.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: سه طرح "جرعه ای از دریا "، تولید 30 كلیپ اخلاقی تحت عنوان "سی روز، سی پند"، "سیمای خوبان" جهت معرفی عرفای معاصر همراه با كرامات در قالب عكس نوشته و " زمزم احكام " برای پاسخگویی آنلاین به سوالات شرعی دانشجویان به صورت روزانه، بخشی دیگر از فعالیت های فصل رویش است.

حجت الاسلام والمسلمین افشاری افزود: در بخش مسابقات شبانه، با اجرای "طرح طنین آرامش" با تولید سی كلیپ با محوریت سلامت معنوی در قرآن و با استفاده از اساتید برجسته درون دانشگاهی و برون دانشگاهی شاهد استقبال دانشگاهیان از موضوعات هستیم و این بخش با اجرای مسابقه بهار رویش و اهدای 2 كارت هدیه 1/000/000 ریالی در هر شب به دانشجویان و یك كارت هدیه 1/000/000 ریالی به كارمندان همراه است ومنبع سوالات همان كلیپ های طنین آرامش می باشد كه به صورت شبانه بارگذاری می شود.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با توجه به حضور استادان برجسته كشوری در این دانشگاه و اهمیت موضوع سلامت معنوی، بیان كرد: در بخش كارمندی نیز تا كنون شاهد دو وبینار با موضوع " شناخت خود و سلامت معنوی خانواده " توسط دكتر یونسی بودیم كه بنابردرخواست شركت كنندگان كارگاه های آموزشی با محوریت خانواده ماهانه برگزار خواهد شد و در بخش مربوط به خواهران نیز وبینار" نقش زن و سلامت معنوی خانواده " برای كاركنان خانم ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین افشاری همچنین در ادامه فعالیت های فصل رویش، از برگزاری ویژه برنامه "كمك مومنانه" تهیه ی حداقل 110 بسته ی معیشتی_بهداشتی با مشاركت استادان، كارمندان و دانشجویان دانشگاه، ویژه برنامه " هدیه ی جان " ختم جمعی قرآن كریم ویژه شب های قدر با مشاركت استادان، كارمندان و دانشجویان دانشگاه و ویژه برنامه " كریمانه" دعوت از مستبصر در شب نوزدهم ماه مبارك رمضان، به همت كانون مهدویت در فضای مجازی (اسكای روم) گفت.

گفتنی است علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بیشتر و شركت در برنامه های فصل رویش می توانند به وب سایت نهاد به آدرس nahad.uswr.ac.ir مراجعه كنند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۴:۲۳ - ۰۷/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۲