دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

تخصیص اعتبار مناسب سازی فضاهای عمومی برای تردد معلولین و جانبازان
 
تهران- ایرنا- مدیركل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت كشور از تخصیص اعتبار برای مناسب سازی فضاهای عمومی برای تردد معلولین و جانبازان در شهرهای پایلوت با جمعیت كمتر از 50 هزار نفر خبر داد.
تخصیص اعتبار مناسب سازی فضاهای عمومی برای تردد معلولین و جانبازان تهران- ایرنا- مدیركل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت كشور از تخصیص اعتبار برای مناسب سازی فضاهای عمومی برای تردد معلولین و جانبازان در شهرهای پایلوت با جمعیت كمتر از 50 هزار نفر خبر داد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور، وحید قربانی با اعلام خبر گفت: در اجرای ترویج مناسب سازی فضاهای عمومی و شهری برای تردد معلولین و جانبازان معزز در كشور، بر اساس مفاد ماده 5 قانون حمایت از حقوق معلولان (مصوب بیستم اسفندماه سال 96 مجلس شورای اسلامی) حوزه معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستائی اقدام به تخصیص اعتبار از محل اعتبارات ماده 58 قانون الحاق (2) برای امر مناسب سازی فضاهای عمومی در شهرهای پایلوت مناسب سازی با جمعیت كمتر از 50 هزار نفر كشور كرده است.

مدیركل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت كشور خاطرنشان كرد: همچنین در این راستا مجموعاً مبلغ 82 میلیارد و 500 میلیون ریال (250 میلیون تومان برای هر شهر) تخصیص داده شده است، تا با نظارت فنی استانداری ها هزینه شود.

برچسب ها
- مجلس شورای اسلامی
- وزارت كشور
- معلولان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۵:۳۳ - ۱۱/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۸