دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

درخواست نظام روانشناسی برای برقراری بیمه خدمات روان در دوران كرونا
 
تهران- ایرنا- رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره گفت: درخواست داریم بیمه های پایه و تكمیلی خدمات روانشناسی طبق برنامه ششم توسعه برقرار شود.
درخواست نظام روانشناسی برای برقراری بیمه خدمات روان در دوران كرونا تهران- ایرنا- رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره گفت: درخواست داریم بیمه های پایه و تكمیلی خدمات روانشناسی طبق برنامه ششم توسعه برقرار شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره، «محمد حاتمی» درخواست كرد تا بیمه های پایه و تكمیلی را در دوران كرونا جهت خدمات روانشناسی و مشاوره اجرایی كند و گفت: در 18 ماه گذشته مردم در شرایط بحران به سر برده اند و این امر استرس، اضطراب و آمار اختلالات روانی را افزایش داده است.

وی اضافه كرد: در شرایط بحران، مردم به شدت نیازمند مشاوره های روانشناسی هستند، این امر می تواند در آرام سازی جامعه و ارتقای كیفیت زندگی و همچنین پیشگیری از آسیب های اجتماعی و روانی بسیار موثر باشد و در دوران پساكرونا وضعیت از این هم بدتر است.

رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره اظهار داشت: بنابراین درخواست داریم در كوتاه ترین زمان ممكن بیمه های پایه و تكمیلی طبق بند ج ماده 102 قانون برنامه ششم توسعه وضع شود تا مردم بیشتر از این آسیب نبینند.

برچسب ها
- ویروس كرونا
- سلامت روان
- انجمن روان شناسی ایران
- بهداشت و سلامت
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۰۸ - ۱۴/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۳