دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

كاهش آسیب های اجتماعی با نهادینه كردن فرهنگ مطالعه در جامعه
 
فتاحی گفت: نهادینه كردن فرهنگ مطالعه در جامعه موجب مصون سازی و كاهش آسیب های اجتماعی می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، الیاس فتاحی معاون سیاسی استاندار ایلام در نشست انجمن كتابخانه های عمومی استان ، گفت: سیاستگذاری برای نهادینه كردن فرهنگ مطالعه و كتابخوانی در جامعه موجب مصون سازی و كاهش آسیب های اجتماعی می شود.

او افزود: مشاركت همه دستگاه ها در فراهم نمودن زیرساخت های لازم جهت توسعه و گسترش فرهنگ مطالعه و كتابخوانی یك سرمایه گذاری برای كنترل آسیب های اجتماعی و امر واجب برای داشتن جامعه ای ایمن است.

فتاحی با بیان این كه می توانیم برای گسترش فرهنگ كتابخوانی ایستگاه های كتابخوانی را در سطح شهر ایجاد كنیم ، اظهار كرد: این امر می تواند در گرایش مردم به فرهنگ مطالعه و كتابخوانی موثر باشد.

او همچنین خواستار اهتمام جدی دستگاه های ذیربط برای تكمیل كتابخانه های استان با استفاده از ظرفیت خیرین شد و مطرح كرد: افراد خیر از زمان شیوع ویروس كرونا تاكنون مشاركت مطلوبی در اهدای لوازم بهداشتی، مواد غذایی، وسایل كمك آموزشی و سایر كمك ها داشته و انتظار داریم در زمینه توسعه كتابخانه ها نیز مشاركت لازم را داشته باشند.

فتاحی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ، بر لزوم هماهنگی و مشاركت همه دستگاه ها و مردم برای برگزاری این رویداد سیاسی تاكید كرد و ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی باید امكانات مورد نیاز نظیر نیروی انسانی، مكان، تجهیزات و سایر نیاز ها را در اختیار ستاد های انتخابات قرار دهند.

او با اشاره به اینكه ایلام همواره از استان های برتر كشور در زمینه مشاركت در انتخابات بوده ، اظهار كرد: امیدواریم با هماهنگی ها و برنامه ریزی های لازم ، انتخاباتی سالم و باشكوه در كمال آرامش و امنیت برگزار شود.
   تاریخ: ۱۵:۳۷ - ۱۶/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۱