دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳

كارآزمایی بالینی تزریق واكسن كرونای تولید مشترك ایران و كوبا در كرمان آغاز شد
 
گروه استان ها ـ با حضور معاون وزیر بهداشت فاز سوم كارآزمایی بالینی واكسن كرونا در استان كرمان با تزریق واكسن تولید مشترك ایران و كوبا آغاز شد.
كارآزمایی بالینی تزریق واكسن كرونای تولید مشترك ایران و كوبا در كرمان آغاز شد
گروه استان ها ـ با حضور معاون وزیر بهداشت فاز سوم كارآزمایی بالینی واكسن كرونا در استان كرمان با تزریق واكسن تولید مشترك ایران و كوبا آغاز شد. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از كرمان، فاز سوم كارآزمایی بالینی واكسن كرونا در استان كرمان با تزریق واكسن تولید مشترك ایران و كوبا صبح امروز با حضور علی زینی وند استاندار كرمان، علی اكبر حقدوست معاون آموزشی وزیر بهداشت، حمیدرضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشكی كرمان و سرهنگ محمدعلی نظری جانشین سپاه ثارالله استان كرمان آغاز شد.

حمیدرضا رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشكی كرمان در این مراسم با بیان اینكه تزریق واكسن تولید مشترك ایران و كوبا از روز گذشته در استان كرمان آغاز شده اظهار داشت: تاكنون 50 نفر این نوع واكسن را دریافت كردند.

وی با عنوان اینكه هشت دانشگاه علوم پزشكی در سراسر كشور تزریق این نوع واكسن را آغاز كردند گفت: از امروز به صورت رسمی تزریق واكسن تولید مشترك ایران و كرونا آغاز می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی كرمان با بیان اینكه امیدواریم به زودی به تولید انبوه واكسن در كشور برسیم افزود: تا به تولید انبوه واكسن در كشور نرسیم امكان واكسیناسیون عمومی وجود ندارد.

واكسیناسیون عمومی واكسن ایران ـ كوبا از تیر ماه / 24 هزار نفر در مرحله كارآزمایی بالینی واكسن شركت می كنند
رئیسی: واكسیناسیون نقش زیادی در امنیت روانی مردم دارد/ فساد در حوزه غذا و دارو جنایت است
واكسیناسیون كرونا با محصول مشترك ایران و كوبا در استان كرمان در برنامه است
وی با بیان اینكه در حال حاضر براساس دسته بندی هایی وزارت بهداشت تزریق واكسن در استان انجام می شود ادامه داد: از حمایت استانداری و سایر دستگاه های استان برای پیشگیری و كنترل بیماری كرونا در استان كرمان تشكر می كنم و امیدواریم به زودی به نتایج مطلوب در این رابطه برسیم.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۰۹:۰۲ - ۱۸/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۱