دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

دور دوم واكسیناسیون در مراكز سالمندان پایتخت در حال انجام است
 
مدیر بهزیستی شهر تهران اعلام كرد: دور دوم واكسیناسیون كرونا در مراكز نگهداری شبانه روزی سالمندان از هفته گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد. نوشته دور دوم واكسیناسیون در مراكز سالمندان پایتخت در حال انجام است اولین بار در جهان صنعت نیوز. پدیدار شد.
مدیر بهزیستی شهر تهران اعلام كرد: دور دوم واكسیناسیون كرونا در مراكز نگهداری شبانه روزی سالمندان از هفته گذشته شروع شده و همچنان ادامه دارد.



به گزارش جهان صنعت نیوز:  سید سعید آرام روز دوشنبه اظهار داشت: دور دوم واكسیناسیون از هفته گذشته تا كنون در پنج مركز انجام شده است.

وی ادامه داد: در كل 29 مركز نگهداری شبانه روزی سالمندان در حال حاضر 978 سالمند هستند كه دور دوم واكسیناسیون در این مراكز در حال انجام است.  

این مقام مسئول افزود: این واكسیناسیون همچنان با همكاری دانشگاه های علوم پزشكی تهران، ایران و شهید بهشتی ادامه دارد.

مدیر بهزیستی شهر تهران با اشاره به اینكه تزریق واكسن در مراكز نگهداری سالمندان تهران نظارت می شود گفت: سربازرس گروه رفاه بهزیستی كشور، بازرس كل امور كار، تعاون و رفاه اجتماعی، معاون بازرس كل امور كار، تعاون و رفاه اجتماعی تا كنون از واكسیناسیون سالمندان در مراكز نگهداری شبانه روزی بازدید كردند.

وی ادامه داد: تعدادی از سالمندانی به دلیل نارضایت خانواده های آنها واكسینه نشدند.

آرام با بیان اینكه دستورالعمل های بهداشتی در مراكز نگهداری شبانه روزی همچنان به قوت خود باقی است گفت: محدودیت های ملاقات با مددجویان در مراكز نگهداری شبانه روزی وجود دارد این كار در راستای حفظ سلامتی مددجویان انجام می شود.

وی گفت: تنها ملاقات های ضروری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت می گیرد ضمن اینكه ملاقات های تصویری در فضای مجازی توسط كاركنان مراكز نگهداری برای خانواده ها و مددجویان فراهم شده است.

واكسیناسیون كرونا در ایران از روز 21 بهمن سال گذشته با تزریق واكسن «اسپوتنیك وی» روسی به كادر درمان شاغل در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان ها آغاز شد. از هفتم اسفندماه سال گذشته نیز فاز دوم واكسیناسیون عمومی كرونا در كشور آغاز شد كه در این فاز علاوه بر كادر سلامت در بخش های آی سی یو و گروه های پرخطر بیمارستان ها و مراكز بهداشتی درمانی، واكسیناسیون گروه سالمندان به عنوان گروه آسیب پذیر شروع شده است.

-
-
   تاریخ: ۱۰:۵۵ - ۲۷/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۶