دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

مركز توانبخشی قلعه گنج نیازهای مردم منطقه در این زمینه را پوشش می دهد
 
مدیركل بهزیستی استان كرمان گفت: در فاز دیگر مركز خدمات جامع قلعه گنج اعم از كاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و ... ارائه خواهد شد و نیاز مردم منطقه و استان های اطراف را در این زمینه برطرف خواهد كرد.
مركز توانبخشی قلعه گنج نیازهای مردم منطقه در این زمینه را پوشش می دهد به گزارش ایسنا، استاندار كرمان در سفر امروز خود به شهرستان قلعه گنج، از مركز جامع پیشگیری و توانبخشی این شهرستان بازدید كرد.

"عباس صادق زاده" مدیر كل بهزیستی استان كرمان در این بازدید با اشاره به اهمیت وجود این مركز در جنوب استان گفت: آمار معلولیت ها در جنوب استان ك مان در مقایسه با بخش های دیگر استان بالاست.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیكی 70 درصدی این مجموعه افزود: فرهنگ سازی و ارائه آموزش های پیشگیری، مهارت های زندگی، مهارت های پیش از ازدواج و ... گام بسیار مهمی در كاهش، كنترل معلولیت ها و آسیب های اجتماعی است كه با آغاز به كار این مركز امیدواریم این مهم اتفاق بیفتد.

صادق زاده تصریح كرد: در فاز دیگری از این مجموعه خدمات جامع توانبخشی اعم از كاردرمانی، گفتاردرمانی، فیزیوتراپی، شنوایی سنجی و ... ارائه خواهد شد و نیاز مردم منطقه و استان های اطراف را در این زمینه برطرف خواهد كرد.

در این بازدید استاندار كرمان نیز طی سخنانی با تقدیر از فعالیت های بهزیستی قول همكاری در تامین بخشی از هزینه های محوطه سازی این مركز را داد.

گفتنی است: مركز جامع توانبخشی قلعه گنج با زیربنای 800 مترمربع توسط دو خیریه غیربومی در حال ساخت است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۲۲:۱۷ - ۲۹/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۷