دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

خدمت رسانی به روستاها باعث كاهش آسیب های اجتماعی می شود
 
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمت رسانی به روستاها باعث كاهش حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی می شود.
خدمت رسانی به روستاها باعث كاهش آسیب های اجتماعی می شود عباس گودرزی در مراسم افتتاح بندخاكی گندل گیلان بروجرد كه امروز 29 اردیبهشت ماه صورت گرفت، اظهار كرد: در حوزه بهداشت و درمان بروجرد اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی تصریح كرد: پروژه طرح توسعه بیمارستان كوثر یكی از زیرساخت های مهم درمانی لرستان و بروجرد است كه به همه مردم به خصوص كارگران و بازنشستگان خدمات درمانی و سلامت ارائه خواهد كرد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: آغاز عملیات اجرایی بیمارستان خصوصی امام رضا (ع) و تكمیل بیمارستان آیت الله العظمی بروجردی از دیگر اقدامات در حوزه بهداشت و درمان شهرستان است.

گودرزی اضافه كرد: در حوزه خدمت رسانی به روستاها غفلت نشده چون خدمت به روستا باعث مهاجرت معكوس، كاهش حاشیه نشینی و آسیب های اجتماعی می شود.

وی بیان كرد: كه احداث بند خاكی موجب رونق كشاورزی و گردشگری در این منطقه خواهد شد و عملیات اجرایی بندهای خاكی گلچهران به زودی آغاز می شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: بند سنگی زرشكه دارای 85 درصد پیشرفت فیزیكی است.

گودرزی اظهار كرد: پروژه های بروجرد در شرایطی به بهره برداری رسیده است كه با كمبود اعتبارات در سطح كشور روبرو بوده ایم.

وی تصریح كرد: كارخانه شیر خشك بعد از 35 احیا شده كه برای این شهرستان یك برند می شود و مركز پالایش شیر ایران خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس اضافه كر: یك میلیون تن شیر در روز در این كارخانه پالایش می شود و یك زنجیره و یك قطب برای خودش است.

گودرزی بیان كرد: الان شستا 800 هزار تن شیر تولید می كنند الان نمی دانند چكار كنند كارخانه شیر خشك ندارند و برای شستا توجیه اقتصادی دارد.

وی تصریح كرد: احیا كارخانه شیر خشك فرایند طولانی داشت تا انجام شد و كارها با پیگیری انجام می شود البته در حوزه های شهرستان مختلف كار برای انجام هست كه باید پیگیری شود.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۲۳:۳۱ - ۲۹/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۲