دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

واكسیناسیون پرسنل و مددجویان مراكز نگهداری شبانه روزی استان كرمانشاه
 
واكسیناسیون پرسنل و مددجویان مراكز نگهداری شبانه روزی استان كرمانشاه
مدیر كل بهزیستی استان كرمانشاه گفت: دور دوم واكسیناسیون پرسنل و مددجویان مراكز نگهداری شبانه روزی بهزیستی استان كرمانشاه در مقابل ویروس كرونا انجام شد.
فرحناز محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناك كرمانشاه با اشاره به اینكه در دو روز گذشته با حضور سه تیم اعزامی از دانشگاه علوم پزشكی، دور دوم واكسیناسیون پرسنل و مددجویان مراكز نگهداری شبانه روزی بهزیستی استان كرمانشاه در مقابل ویروس كرونا انجام شد، اظهار كرد: بر اساس برنامه از قبل تعیین شده در این مرحله مراكز نگهداری افراد دارای معلولیت و بیماران روان در برابر ویروس كرونا واكسینه خواهند شد.

وی خاطر نشان كرد: بر همین اساس دو روز گذشته 60 نفر از پرسنل و مددجویان مركز نگهداری بیماران روان هاجر، 200 نفر از مددجویان مركز بیماران روان توان بهبود تابا و 29 نفر از پرسنل و خدمت گیرندگان مراكز اورژانس اجتماعی و كودكان خیابانی واكسینه شدند.

مدیر كل بهزیستی استان كرمانشاه یادآور شد: این برنامه، دیروز نیز با واكسینه نمودن مابقی مددجویان و پرسنل مركز نگهداری توان بهبود تابا به تعداد 150نفر اجرا شد. قابل ذكر است كه در مرحله اول و از ابتدای سال واكسیناسیون تعداد 235 نفر از سالمندان و پرسنل این مراكز در مقابل ویروس كرونا انجام شده بود.

وی گفت: آمار واكسن های تزریق شده در روز ٣٠ اردیبهشت ماه ١4٠٠ شامل، مركز مهرسبحان، 32 مددجو
16 پرسنل و جمعا 48واكسن تزریق شده است. مركز ورمنجه (توان بهبودتابا)، 111مددجو، 12 پرسنل و جمعا 123 مورد واكسن تزریق شده است.

محمدی تاكید كرد: كل واكسن تزریق شده در مراكز توانبخشی در تاریخ ٣٠ اردیبهشت ١4٠٠ شامل، ١4٢ مددجو، ٢٨ پرسنل و جمعا ١٧٠ دوز بوده است.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۰۹:۲۷ - ۳۱/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۸