دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

شورای روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشكیل شد
 
همزمان با هفته ملی « روابط عمومی »؛

شورای روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تشكیل شد

شورای روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، همزمان با هفته ملی « روابط عمومی »، و با عضویت مسئولان روابط عمومی دانشگاه و مراكز درمانی تحت پوشش، تشكیل شد.

انسیه عزیزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با تبریك به مناسبت فرارسیدن هفته ملی روابط عمومی به همه همكاران كه در این عرصه فعالیت می كنند، و با اعلام خبر فوق به خبرنگار وبدای دانشگاه، گفت: شورای روابط عمومی دانشگاه، با توجه به دغدغه های ریاست دانشگاه و نقش روابط عمومی در تحقق اهداف و اجرای برنامه های دانشگاه تشكیل شد.

وی افزود: بمنظور اجرای هماهنگ سیاست های دانشگاه و در جهت هم افزایی تمامی ظرفیت های روابط عمومی در ستاد دانشگاه و مراكز درمانی تابعه برای حمایت و همراهی با برنامه های دانشگاه و همچنین، معرفی هر چه بیشتر و بهتر خدمات ارزشمند و خاص دانشگاه و مراكز تحت پوشش به جامعه، شورای روابط عمومی دانشگاه شكل گرفته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه همچنین اظهار داشت: برای عملكرد بهتر روابط عمومی در ستاد و مراكز درمانی تابعه در راستای اهداف دانشگاه، از تمام توان تخصصی همكاران در واحدهای روابط عمومی استفاده می شود و به همین منظور باید نقاط ضعف و قوت این واحدها شناخته شود تا با همكاری همدیگر، به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط مثبت همت كنیم.

عزیزیان، برگزاری جلسات ماهانه مشترك با مسئولان روابط عمومی مراكز درمانی تابعه، ارتباط مستمر و همكاری بیشتر با روابط عمومی مراكز تحت پوشش، انجام فعالیت های هماهنگ و هدفمند از سوی واحدهای روابط عمومی و انتقال نقطه نظرهای مسئولان روابط عمومی در دانشگاه و مراكز درمانی به ریاست دانشگاه برای اجرای بهتر برنامه ها را در دستور كار شورای روابط عمومی دانشگاه ذكر كرد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۵:۱۱ - ۳۰/۰۲/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۶