دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

بهترین شیوه مقابله با آسیب های اجتماعی غنی سازی اوقات فراغت است
 
مراغه - ایرنا - معاون فرماندار عجب شیر گفت: تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان از مهم ترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی است.
بهترین شیوه مقابله با آسیب های اجتماعی غنی سازی اوقات فراغت است مراغه - ایرنا - معاون فرماندار عجب شیر گفت: تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان از مهم ترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی است.

رضا عاشقی روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان عجب شیر اظهارداشت: مسوولان برای پركردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه ریزی كنند تا در مقطع زمانی جاری متاثر از شرایط كرونایی و تعطیلی مدارس و دانشگاه ها شاهد بروز مشكلاتی در جامعه نباشیم.

وی با اشاره به لزوم پر كردن اوقات فراغت جوانان گفت: در شرایط كنونی و با توجه به تهدید ویروس كرونا، اوقات فراغت جوانان را باید با برنامه های جایگزین و متناسب با شیوه نامه های بهداشتی پر كرد.

معاون فرماندار عجب شیر گفت: تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت نسل جوان از مهمترین شیوه های مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی می باشد و ارزش گذاری و برنامه ریزی برای پركردن ساعات فراغت جوانان و نوجوانان جامعه ضروری است .

وی اظهار كرد: اقدامات خوبی در سال گذشته به منظور پر كردن اوقات فراغت جوانان انجام شده است و در سال جدید با لحاظ شرایط كرونایی و در چهارچوب رعایت نكات بهداشتی اجرای این اقدامات در دستور كار است.

وی خاطرنشان كرد: رسانه ها و فضای مجازی ظرفیت مناسبی برای ارائه برنامه های متناسب با دستورالعمل های بهداشتی جهت پر كردن اوقات فراغت جوانان است و اعضای ستاد در برنامه های خود این موضوع را مدنظر قرار می دهند.

عاشقی خاطرنشان كرد: دستگاههای مسئول می توانند با تعامل، همكاری و مدیریت امكانات ضمن پرهیز از موازی كاری در زمینه بهتر اجرا شدن این برنامه ها برای جوانان گام بردارند.

معاون فرماندار عجب شیر با بیان اینكه امروز غنی سازی اوقات فراغت جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: برنامه های اوقات فراغت باید با براساس نیازسنجی، علاقه مندی و مشاركت خانواده ها در حوزه های مختلف برنامه ریزی شود.

برچسب ها
- گذران اوقات فراغت
- عجب شیر
- معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۶:۳۰ - ۰۴/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۲۳۹