دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

پیاده راه فردوسی سنندج برای ورود افراد معلول مناسب سازی شد
 
سنندج - ایرنا - 2 راهبند مكانیكی در 2 ورودی اصلی پیاده راه فرودسی سنندج در میدان آزادی و انقلاب در راستای تسهیل در ورود افراد معلول و خودروهای امدادی به پیاده راه نصب شد.
پیاده راه فردوسی سنندج برای ورود افراد معلول مناسب سازی شد سنندج - ایرنا - 2 راهبند مكانیكی در 2 ورودی اصلی پیاده راه فرودسی سنندج در میدان آزادی و انقلاب در راستای تسهیل در ورود افراد معلول و خودروهای امدادی به پیاده راه نصب شد.

به گزارش ایرنا، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وضعیت خیابان فردوسی در گذشته بگونه ای بود كه تردد برای شهروندان بویژه افراد معلول و سالخورده به دلیل ازدحام جمعیت، تردد خودروهای سواری و عدم مناسب سازی این خیابان بسیار سخت و دشوار بود.

بهزاد ریحانی فرد افزود: تردد موتورسیكلت در این پیاده راه یكی از مواردی بود كه می توانست برای شهروندان حوادثی را بوجود آورد كه در راستای رفع این مشكل با نصب راهبند، ورودی تمام معابر منتهی به پیاده راه فردوسی مسدود شده بگونه ای كه موتورسواران نتوانند وارد این پیاده راه شوند.

وی با اشاره به نصب 2 راهبند مكانیكی در 2 ورودی اصلی پیاده راه فردوسی در میدان آزادی و انقلاب گفت: افراد توانخواه با ویلچرهای برقی، كالسكه و همچنین خودروهای امدادی می توانند از 3 ورودی اصلی این میدان وارد پیاده راه فردوسی شوند.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج یادآور شد: معلولان با ویلچرعادی هم علاوه بر این 2 مسیر می توانند از دیگر راهبندهای فلزی تعبیه شده در مسیر، وارد پیاده راه فردوسی شوند.

شهر سنندج مركز استان كردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.

برچسب ها
- مناسب سازی معابر
- كردستان
- شهرداری سنندج
- مدیریت شهری
- معلولان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۴۱ - ۱۸/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۳۷