دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

میانه نیازمند توسعه خانه سالمندان و ایجاد مركز آموزش توانبخشی است
 
محمدرضا مشایخی روز یكشنبه در دیدار با مدیركل بهزیستی آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از حمایت های اداره كل بهزیستی در پیشبرد فعالیت های بهزیستی شهرستان افزود: در چند سال اخیر موفقیت های حاصل شده در تمامی زمینه ها در شهرستان مرهون تعاملات تمامی دستگاه ها و حمایت های استانی است. وی با اشاره به ارائه ...
محمدرضا مشایخی روز یكشنبه در دیدار با مدیركل بهزیستی آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از حمایت های اداره كل بهزیستی در پیشبرد فعالیت های بهزیستی شهرستان افزود: در چند سال اخیر موفقیت های حاصل شده در تمامی زمینه ها در شهرستان مرهون تعاملات تمامی دستگاه ها و حمایت های استانی است. وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب (...)

میانه نیازمند توسعه خانه سالمندان و ایجاد مركز آموزش توانبخشی است

محمدرضا مشایخی روز یكشنبه در دیدار با مدیركل بهزیستی آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از حمایت های اداره كل بهزیستی در پیشبرد فعالیت های بهزیستی شهرستان افزود: در چند سال اخیر موفقیت های حاصل شده در تمامی زمینه ها در شهرستان مرهون تعاملات تمامی دستگاه ها و حمایت های استانی است.

وی با اشاره به ارائه خدمات مطلوب در حوزه بهزیستی در شهرستان و پیشتازی خیرین در این حوزه، افزود سرعت پیشرفت فعالیت های بهزیستی در منطقه ایجاب می كند با مساعدت های بیشتر استانی شاهد ارتقای خدمات ارائه شده به گروه های هدف در شهرستان میانه باشیم.

معاون استاندار همچنین بر مناسب سازی فضای ادارات شهرستان در راستای رعایت حقوق شهروندی در حوزه بهزیستی و افراد مشمول این حوزه تاكید كرد و گفت: مناسب سازی فضای ادارات توسط بازرسین مورد ارزیابی قرار می گیرد.

مشایخی با اشاره به  همراهی خیرین در ایجاد و ارتقای مركز آموزشی افراد 12 تا 18 سال و توسعه مركز نگهداری دختران بی سرپرست افزود: امروز ایجاد مركز نگهداری از سالمندان مردان و مركز آموزش توانبخشی افراد 14 سال به بالا نیاز ضروری شهرستان است

وی بر تعیین تكلیف ساختمان های در اختیار بهزیستی در نقاط مختلف شهرستان و تبدیل به احسن این اماكن جهت ایجاد ساختمان مستقل اورژانس اجتماعی تاكید كرد و گفت: فرمانداری آماده هرگونه مساعدت و پشتیبانی جهت ارتقای خدمات ارائه شده در حوزه بهزیستی در شهرستان می باشد.

راهبردنامه
   تاریخ: ۰۶:۲۷ - ۱۰/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۶