دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های رهبر فقید، در مشاركت و حضور حداكثری در انتخابات تجلی می یابد
 
پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در سالگرد رحلت امام خمینی (ره)؛

تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های رهبر فقید، در مشاركت و حضور حداكثری در انتخابات تجلی می یابد

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با انتشار پیام تسلیت به این مناسبت، اعلام كرد كه تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان های رهبر فقید، در مشاركت و حضور حداكثری آنان در انتخابات تجلی می یابد.

به گزارش وبدای دانشگاه ، متن كامل پیام دكتر حمیدرضا خانكه به این شرح است :

به نام خداوند بخشنده و مهربان

فرارسیدن سی و دومین سالگرد عروج ملكوتی حضرت امام خمینی (ره)، هجرت بزرگ مرد تاریخ ایران، رهبر فقید انقلاب اسلامی و بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یادآوری می كند.

كسی كه همواره بر وحدت كلمه و یكپارچگی ملت ایران و همه مسلمانان جهان تاكید می كرد و مریدان خود را نسبت به نفاق و چند دسته گی هشدار می داد و كسی كه سرتاسر زندگی خود را در راه مبارزه با استكبار جهانی و صهیونیست های غاصب صرف كرد، " عشق به اسلام ناب محمدی و حفظ وحدت و همبستگی " را برای ملت ایران و جهان اسلام به ارث گذاشت.

شاید در این برهه از زمان كه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، یك بار دیگر نیازمند یادآوری رهنمودهای آن رهبر فقید و حفظ وحدت و همبستگی جهت حضور در صحنه ای سرنوشت ساز برای كشور اسلامی و پشتیبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

حفظ دستاوردهای انقلابی كه با خون هزاران شهید از سال ها دور و با ایثار و از خودگذشتگی هزاران جانباز شكل گرفت، نیازمند مشاركت و حضور حداكثری ملت ایران در تمامی صحنه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی كشور است و جامعه دانشگاهی و فرهیخته كشور نیز یك بار دیگر در امتحانی تاریخی قرار گرفته است تا با مشاركت در انتخابات و حضور در پای صندوق های اخذ رای، با آرمان های رهبر فقید انقلاب اسلامی كه هدفی جز سعادت و سربلندی ملت ایران و مسلمانان جهان نداشت، تجدید میثاق كند.

ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) و گرامی داشت سالروز شهادت شهدای 15 خرداد كه نهال انقلاب اسلامی را در دل تك تك میهن پرستان و مسلمانان جهان كاشتند، بار دیگر در این روز عزیز، بر پیمانی كه با روح بلند رهبر فقید انقلاب و هزاران شهید بسته شده، تاكید می كنیم و با هوشیاری نسبت به نقش خود در پای صندوق های رای كه پشت دشمنان ایران و تمامیت ارضی آن را به لرزه در می آورد، این ایام را گرامی می داریم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۲۲:۱۶ - ۱۴/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۴