دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

پیام تسلیت مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت شهادت امام جعفرصادق(ع)، رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تسلیت مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت شهادت امام جعفرصادق(ع)، رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15خرداد

حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه طی پیامی شهادت امام جعفر صادق(ع)، عروج ملكوتی رهبر كبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین 15 خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن كامل پیام حجت الاسلام والمسلمین افشاری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خردادماه، سالروز عروج ملكوتی مردی از تبار صادق آل محمد(ص) است كه راستی و صداقتی برگرفته از مكتب امام صادق(ع) نور امید را در دل اقشار گوناگون و به ویژه مستضعفان روشن كرد، و زمینه را برای نقطه عطف انقلاب اسلامی در پانزدهم خرداد فراهم كرد و یادگار حماسه ای بزرگ در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد و استعمار شد.

آری اندیشه ها و مبارزات مردی از سلاله صادق آل عبا به استقلال و آزادی معنایی تازه بخشید و با اتكا به خداوند متعال نام انقلاب اسلامی ایران را در جهان اسلام جاودانه نمود.

امید است ما دانشگاهیان با پیروی از بیانیه گام دوم انقلاب، زمینه و نیز بستر تحقق هر چه بیشتر آرمان های انقلاب اسلامی را در سایه منویات مقام معظم رهبری تحقق بخشیم و بتوانیم گامی بلند در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی برداریم و به دنبال آن در سایه خودباوری و پشتكار در جهت اعتلای هر چه بیشتر اهداف و اندیشه های متعالی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری كه برگرفته از زلال معارف امام صادق(ع)است، اهتمام ورزیم و بسترهای رشد و تعالی را بیش از پیش برای كشور فراهم آوریم.

اینجانب شهادت امام جعفر صادق(ع)ونیز رحلت امام خمینی را محضر خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تسلیت عرض نموده و نیز یاد و خاطره شهدای پانزده خرداد، را گرامی می دارم.

انتهای پیام/
   تاریخ: ۲۲:۱۶ - ۱۴/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۱۶۸