دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

میزان شهریه مهدهای كودك همان شهریه اعلامیِ بهزیستی است | خانواده ها برای گرفتن كارنامه مراجعه نكنند
 
وزیر آموزش و پرورش گفت: پیگیر حل مشكل صادر نشدن كارنامه های الكترونیكی دانش آموزان در مدارس هستیم و به گروه فنی خود مأموریت داده ایم این مشكل را هر چه زودتر حل كند و از خانواده ها می خواهیم برای دریافت كارنامه به مدارس مراجعه نكنند.
مهدكودك به گزارش همشهری آنلاین به نقل از برنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره فعالیت مهدكودك ها گفت: مهد كودك هایی كه پیش از این مجوز از سازمان بهزیستی داشتند امسال می توانند ادامه فعالیت دهند و برای مهدكودك هایی كه نیاز به تمدید مجوز داشته اند نیز تمهیدات لازم را فراهم كرده ایم.

او افزود: شهریه مهدكودك ها همان شهریه اعلامی از سازمان بهزیستی است و كمیته انتقال مهدكودك ها از سازمان بهزیستی به آموزش و پرورش انجام شده است.

حاجی میرزایی تاكید كرد: پیگیر حل مشكل صادر نشدن كارنامه های الكترونیكی دانش آموزان در مدارس هستیم و به گروه فنی خود مأموریت داده ایم كه این مشكل را هر چه زودتر حل كند و از خانواده ها می خواهیم برای دریافت كارنامه به مدارس مراجعه نكنند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: مربیان نهضت سوادآموزی كه در آزمون استخدامی پارسال شركت نكرده یا پذیرفته نشده اند امسال می توانند در آزمون استخدامی كه در تیر برگزار می شود شركت كنند.

حاجی میرزایی گفت: معلمان حق التدریس مشمول استخدام قبل از شروع سال تحصیلی برای گذراندن دوره تحصیلی به دانشگاه فرهنگیان معرفی خواهند شد.

او افزود: بخش عمده ای از مطالبات پارسال معلمان پرداخت شده و حق التدریس فروردین و اردیبهشت امسال حق الزحمه تصحیح اوراق امتحانی پارسال معلمان نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: درباره اِعمال فوق العاده ویژه فرهنگیان مكاتبه ای با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته ایم و این سازمان پیشنهاد افزایش این فوق العاده ویژه به 50 درصد را به هیأت دولت داده است و در هفته های آینده در دستور كار هیأت دولت قرار خواهد گرفت.

حاجی میرزایی افزود: برای افزایش حقوق سرایداران مدارس نیز جلسات متعددی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی داشته ایم و راهكاری برای افزایش دریافتی این قشر زحمتكش نیز تهیه و در نظر بگیریم.
منبع خبر:
همشهری
   تاریخ: ۱۰:۰۲ - ۲۳/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۹