دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سالمندان تا 30تیرماه تمدید شد
 
جیرفت - ایرنا - دبیر همایش ملی سلامت سالمندی از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سالمندان تا 30 تیرماه سال جاری خبر داد.
مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سالمندان تا 30تیرماه تمدید شد جیرفت - ایرنا - دبیر همایش ملی سلامت سالمندی از تمدید مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سالمندان تا 30 تیرماه سال جاری خبر داد.

علی كمالی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آخرین مهلت ارسال مقالات به همایش ملی سلامت سالمندی 30 خرداد ماه بود كه این تاریخ تا 30 تیرماه سال جاری تمدید شد.

وی تصریح كرد: همایش ملی سلامت سالمندی 13 و 14 مرداد ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشكی جیرفت برگزار می شود.

كمالی با بیان اینكه علاقمندان جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره 03443316383 تماس برقرار كنند، آدرس سایت همایش را elderhealth.jmu.ac.ir و آدرس ایمیل دبیرخانه همایش را elderhealth@jmu.ac.ir اعلام كرد.

دبیر همایش ملی سلامت سالمندی هدف از برگزاری این همایش ملی را بررسی چالش ها و راهكارهای حوزه سالمندی برشمرد و گفت: گروه هدف این همایش شامل كلیه رشته هاست.

وی سالمندان در دوران كرونا، كیفیت و سبك زندگی در دوره سالمندی، تغذیه در سالمندی، سلامت روان و سلامت معنوی در سالمندی، فعالیت فیزیكی، معلولیت و توانبخشی در سالمندی، سیاست گذاری سلامت در سالمندی را از جمله محورهای همایش ملی سلامت سالمندی عنوان كرد.

وی دیگر محورهای همایش ملی سلامت سالمندی را اشتغال و استقلال مالی در سالمندان، بیماری ها و سندرم های شایع سالمندی، مداخلات ارتقا دهنده سلامت سالمندان، دارو درمانی در سالمندی، پرستاری سالمندان، سلامت اجتماعی در سالمندی و سلامت زنان سالمند برشمرد.

كمالی اظهار داشت: شناخت ابعاد و ویژگی های مختلف حوزه سالمندی نیازمند واكاوی و بررسی های علمی است لذا دانشگاه علوم پزشكی جیرفت در راستای ارتقاء كیفیت زندگی و ترویج فرهنگ خودمراقبتی سالمندان این همایش ملی سالمندی را برگزار می كند.

دانشگاه علوم پزشكی جیرفت مستقل از مركز استان، هفت شهرستان جنوبی استان كرمان را تحت پوشش دارد.

جنوب كرمان، یك سوم پهناورترین استان كشور را با هفت شهرستان و جمعیت یك میلیون نفر تحت پوشش دارد.

برچسب ها
- جیرفت
- علمی
- همایش
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۱۳ - ۲۶/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۳