دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

مقدمات طرح توسعه فضای فیزیكی كلینیك پزشكی و توانبخشی نظام مافی بررسی شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

مقدمات طرح توسعه فضای فیزیكی كلینیك پزشكی و توانبخشی نظام مافی بررسی شد

مقدمات طرح توسعه فضای فیزیكی كلینیك پزشكی و توانبخشی نظام مافی كه تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی فعالیت می كند، در نشست سیاستگذاری این كلینیك مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، در این نشست كه با حضور مدیران توانبخشی و طرح های عمرانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، رئیس و مدیر كلینیك نظام مافی و نمایندگان موقوفه نظام مافی، در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، مهندس حمیدرضا كوثری مدیر طرح های عمرانی دانشگاه، گزارش اقدامات انجام شده و نقشه طراحی شده برای توسعه فضای فیزیكی و ساخت واحدهای مورد نیاز در طبقه بالای ساختمان فعلی كلینیك را ارائه داد.

در ادامه، هماهنگی برای پیگیری های لازم و چگونگی تامین هزینه های اجرای این طرح، با نمایندگان موقوفه نظام مافی انجام شد.

در بخش دیگری از این نشست، دكتر موسویان رئیس كلینیك پزشكی و توانبخشی نظام مافی طی سخنان كوتاهی، راه اندازی این كلینیك تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی را تجربه موفقی بین دانشگاه و موقوفه نظام مافی خواند و ابراز امیدواری كرد كه با پیش بینی امكانات لازم، خدمات آن در آینده ای نزدیك گسترش یابد.

دكتر فرهادی مدیر كلینیك نظام مافی نیز با اشاره به خدمات تخصصی توانبخشی، تخصصی و فوق تخصصی پزشكی و پاراكلینیكی نظام مافی، گزارشی از عملكرد این كلینیك طی سال های 98 و 99 و همچنین مقایسه آماری از میزان مراجعات به این كلینیك كه در دوران شیوع كرونا نیز بسیار فعال و پذیرای بیماران كرونایی بوده، ارائه داد.

وی همچنین به مسایل مشترك بین كلینیك و موقوفه نظام مافی اشاره كرد كه موضوع تامین ژنراتور برق برای كلینیك از جمله مسایل مهم در این بخش بود كه پیگیری و چگونگی اجرای آن مورد بررسی قرار گرفت.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۵:۴۸ - ۲۵/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۱