دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

مدیر جدید بیمارستان توانبخشی "رفیده " معرفی شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

مدیر جدید بیمارستان توانبخشی "رفیده " معرفی شد

دكتر "حسن محمدی" مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده، امروز (یكشنبه) در نشستی با حضور رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، معاونان درمان و توسعه مدیریت دانشگاه، مدیران زیرمجموعه معاونت درمان دانشگاه، جمعی از مدیران و سرپرستان واحدها و بخش های مختلف بیمارستان توانبخشی رفیده معرفی شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، در این نشست، روسای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و بیمارستان توانبخشی رفیده و پرسنل بخش های مختلف این بیمارستان، سیدمهدی محسن زاده مدیر سابق بیمارستان توانبخشی رفیده را مورد تكریم قرار داده و با اعطای لوح سپاس و اهدای هدایایی، از خدمات شش سال گذشته ایشان تقدیر كردند.

دكتر حمیدرضا خانكه رئیس دانشگاه طی سخنانی ابتدا، پیروزی مردم كشورمان در انتخابات را تبریك گفت و مشاركت آنان در انتخابات را معرفی مردم سالاری دینی ذكر كرد.

وی با اشاره به شرایط سخت ایران بلحاظ تحریم ها و فشارهای اقتصادی، ابراز امیدواری كرد كه با همت رئیس جمهوری منتخب و تیم شان، مشكلات مردم مرتفع شود.

رئیس دانشگاه همچنین به مشكلات اولیه برای راه اندازی بیمارستان توانبخشی رفیده و زحمتی كه روسا و مدیران قبلی از این بابت متحمل شدند، اشاره كرد و گفت: خوشبختانه، این بیمارستان هم اكنون الگوی خوب مدیریتی و افتخاری برای دانشگاه محسوب می شود و یكی از افرادی كه در این پیشرفت سهم دارد، آقای محسن زاده مدیر سابق بیمارستان رفیده است.

وی افزود: با توجه به خواست ایشان كه از سال گذشته مطرح شد، با این جابجایی موافقت شد و خوشبختانه دكتر محمدی كه از افراد خوشنام و شناخته شده است، قبول مسئولیت كرد و امیدوارم با مدیریت ایشان و حمایت همكاران، شاهد ارتقای بیمارستان رفیده باشیم.

دكتر فریدون لایقی رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده، در ابتدای این نشست، با بیان بخشی از خصوصیات سیدمهدی محسن زاده مدیر سابق بیمارستان، گفت: طی شش سال گذشته با فراز و نشیب های زیادی روبه رو بودیم و نقش آقای محسن زاده و زحمات شبانه روزی ایشان در راه اندازی تك تك بخش ها، ساخت قسمت هایی از بیمارستان و جذب پرسنل بسیار ارزشمند بود.

وی، حضور بسیاری از همكاران در این نشست را نشان دهنده مدیریت موفق ایشان دانست و افزود: ان شاالله ادامه فعالیت آقای محسن زاده در ستاد دانشگاه، به نفع بیمارستان خواهد بود و همچنان با ایشان ارتباط خواهیم داشت.

رئیس بیمارستان رفیده همچنین با معرفی دكتر حسن محمدی جراح مغز و اعصاب به عنوان مدیر جدید این بیمارستان، از قبول مسئولیت ایشان تشكر كرد و گفت: دكتر محمدی قول ارتقای بیمارستان را دادند و امیدوارم كه ایشان یكی از مدیران موفق آینده دانشگاه باشد.

دكتر لایقی در عین حال، بر حمایت هیات رئیسه بیمارستان از ایشان تاكید كرد و افزود: ان شاالله با حمایت و همكاری پرسنل بیمارستان، تغییرات خوبی در بیمارستان ایجاد شود.

در ادامه، سیدمهدی محسن زاده مدیر سابق بیمارستان توانبخشی رفیده، پیشاپیش میلاد امام رضا (ع) را تبریك گفت و از زحمات تك تك همكاران طی شش سال گذشته تشكر كرد.

وی اظهار داشت: با تلاش همكاران، توانبخشی را به جاده صافی تبدیل كردیم كه برخلاف گذشته ها، هم اكنون در دورافتاده ترین نقاط كشورهم " خدمات توانبخشی " شناخته شده و امیدواریم كه این خدمات در تمام سطوح بهداشتی كشور دیده شود.

محسن زاده افزود: بیمارستان توانبخشی رفیده نیاز به حمایت دارد و با انعكاس نتایج فعالیت های علمی و پژوهش های همكاران، می توان به نتایج خوبی دست یافت.

وی در پایان سخنانش، خاطرنشان كرد: در مسئولیت جدیدی كه در ستاد دانشگاه خواهم داشت، برای ارتقای بیمارستان رفیده تلاش خواهم كرد.

دكتر حسن محمدی مدیر جدید بیمارستان توانبخشی رفیده نیز در سخنان كوتاهی، از رئیس این بیمارستان تشكر كرد كه فرصت خدمت در عرصه توانبخشی را به ایشان داده است.

وی ابراز امیدواری كرد كه با همكاری پرسنل بیمارستان، سطح خدمات ارتقاء یابد و برای معرفی هرچه بیشتر بیمارستان، وب سایت بیمارستان نیز ارتقاء پیدا كند، ضمن آنكه می توان بخشی از خدمات را در بیرون از بیمارستان ارائه داد.

دكتر محمدی همچنین خاطرنشان كرد: تا زمانی كه هستم، خدمتگزار همكاران خواهم بود.

در پایان، روسای دانشگاه و بیمارستان توانبخشی رفیده، مدیران و سرپرستان بخش های مختلف بیمارستان به نمایندگی از پرسنل زیر مجموعه خود، هدایایی به رسم یادبود و تقدیر از زحمات سیدمهدی محسن زاده مدیر سابق بیمارستان اهداء كردند.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۳:۱۸ - ۳۱/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۳۱۲