دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

آزمون آزمایشی برای داوطلبان كنكور دكتری گروه پزشكی برگزار می شود
 
برای داوطلبان آزمون دكتری تخصصی و پژوهشی علوم پزشكی آزمون آزمایشی الكترونیك برگزار می شود تا داوطلبان با نرم افزار آزمون آشنا شوند.
آزمون آزمایشی برای داوطلبان كنكور دكتری گروه پزشكی برگزار می شود برای داوطلبان آزمون دكتری تخصصی و پژوهشی علوم پزشكی آزمون آزمایشی الكترونیك برگزار می شود تا داوطلبان با نرم افزار آزمون آشنا شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون دكتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشكی، بهداشت و تخصصی در روزهای پنجم، ششم و هفتم تیرماه به دو شیوه الكترونیك و كاغذی برگزار می شود.

كارت ورود به جلسه آزمون، از دوشنبه 31 خرداد منتشر شده است و داوطلبان تا ساعت 24 روز جمعه 4 تیر فرصت دارند با ورود به سایت مركز سنجش آموزش پزشكی به نشانی sanjeshp.ir كارت خود را دریافت كنند.

آزمون رشته های فیزیولوژی پزشكی، فیزیولوژی ورزشی، علوم بیومدیكال مقایسه ای، علوم تغذیه، علوم تشریحی، نانوفناوری پزشكی، فارماكولوژی پزشكی، اخلاق پزشكی، شنوایی شناسی، اعضای مصنوعی و وسایل كمكی، گفتاردرمانی و ارگونومی صبح روز یكشنبه 6 تیرماه 1400 به شیوه الكترونیك در دانشگاه های محل حوزه آزمون برگزار شود.

به منظور آشنایی داوطلبان با شیوه آزمون الكترونیك، آزمون آزمایشی الكترونیك در راستای آشنایی داوطلبان با نرم افزار آزمون از امروز سه شنبه اول تیر تا روز جمعه 4 تیر برگزار می شود.

دسترسی به نرم افزار آزمون آزمایشی الكترونیك از طریق سایت exam.sanjeshp.ir و از هر سیستم تحت ویندوز امكانپذیر است.

داوطلبان می توانند از منزل، دانشگاه، كافی نت و ... با استفاده از رایانه (یا لپ تاپ) به نرم افزار آزمون دسترسی داشته باشند.

در صفحه آزمون آزمایشی، فیلم آموزشی جهت آشنایی داوطلبان با نحوه ثبت نام در سایت و كار با نرم افزار قرار داده شده است. لازم است داوطلبان حتماً فیلم آموزشی را مشاهده كنند.

بازه زمانی مجاز برای ورود به سامانه از ساعت 16 روز سه شنبه اول تیر تا ساعت 24 روز جمعه 4 تیر 1400 است.

به منظور شبیه سازی محیط آزمون، برای آزمون آزمایشی مدت زمان در نظر گرفته شده است كه به محض ورود داوطلب به محیط نرم افزار فعال خواهد شد. داوطلبان در زمان استفاده از نرم افزار به این نكته توجه داشته باشند.

در آزمون اصلی صبح روز یكشنبه 6 تیرماه 1400 آزمون دارای دو بخش تخصصی و عمومی است كه دارای مدت زمان مجزا از یكدیگر هستند و زمان هیچ كدام قابل تخصیص به دیگری نیست.

شركت در آزمون های آزمایشی اجباری نیست و حضور یا عدم حضور داوطلب در آن بر نتیجه آزمون اصلی تأثیرگذار نخواهد بود. آزمون آزمایشی صرفاً با هدف آشنایی داوطلب با محیط نرم افزار صورت می گیرد، لذا لزوماً سؤالات آن مرتبط با رشته امتحانی داوطلبان نیست.

داوطلبان توجه داشته باشند كه در روز آزمون اصلی، مجاز به همراه داشتن مداد (یا خودكار)، پاك كن و مدادتراش هستند اما همراه داشتن هرگونه برگه به عنوان چك نویس ممنوع است و فقط مجاز به استفاده از برگه های چك نویس مهر شده توسط حراست دانشگاه هستند. در پایان آزمون، برگه های چك نویس جمع آوری می شود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۵:۵۳ - ۰۱/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۲