دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

سند سلامت روانی – اجتماعی دانشجویان اصلاح شد
 
مدیر كل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم از آمادگی مراكز مشاوره دانشجویی دانشگاه در صورت بازگشایی دانشگاه خبرداد.
سند سلامت روانی – اجتماعی دانشجویان اصلاح شد مدیر كل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم از آمادگی مراكز مشاوره دانشجویی دانشگاه در صورت بازگشایی دانشگاه خبرداد.

دكتر مجید صفاری نیا در گفتگو با خبرنگار مهر از آمادگی مراكز مشاوره دانشگاهی برای بازگشایی دانشگاه ها در مهر 1400 خبر داد و گفت: مراكز مشاوره دانشجویی در صورت بازگشایی دانشگاه ها از مهر ماه 1400 برای ارائه خدمات بهداشتی، مددكاری، روانشناسی و مشاوره آماده است.

وی ادامه داد: پروتكل ها همه آماده و نوشته شده است و آن بخشی كه به مركز مشاوره مرتبط است آماده است، دستورالعمل های كلی را با هماهنگی ستاد ملی كرونا در گذشته آماده كرده و به دانشگاه ها ابلاغ كرده ایم و اگر تصمیم گیری شود كه از مهر 1400 دانشگاه ها بازگشایی شود دوباره دستورالعمل های مذكور را ارسال می كنیم.

مدیر كل دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم همچنین افزود: سند ملی سلامت روانی و اجتماعی دانشجویان اصلاح شده و برای تصویب به وزیر علوم ارسال شد.

وی افزود: امیدواریم با تصویب و ابلاغ سند سلامت روانی – اجتماعی دانشجویان توسط وزارت علوم و تصویب جایگاه دفاتر مشاوره در هیأت های امنای دانشگاه ها، فعالیت مراكز مشاوره شاهد تحولی اساسی شود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۰:۳۵ - ۰۶/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۹