دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

اجرای 20 طرح تحقیقاتی، مورد تصویب شورای پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی قرار گرفت
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

اجرای 20 طرح تحقیقاتی، مورد تصویب شورای پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی قرار گرفت

شورای پژوهشی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (دوشنبه) با تشكیل جلسه با حضور مدیر امور پژوهش، مدیر دفتر توسعه فناوری سلامت، روسای مراكز تحقیقاتی، معاون درمان دانشگاه، رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده و كارشناسان معاونت تحقیقات دانشگاه، اجرای 20 طرح تحقیقاتی را به تصویب رساند.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، در این نشست، درخواست اجرای 22 طرح تحقیقاتی مطرح شد كه 20 طرح از این مجموعه، با رای اكثریت اعضاء به تصویب رسید، ضمن آنكه درخواست مجریان هفت طرح تحقیقاتی دیگر مبنی بر افزایش بودجه و یا افزایش مدت زمان قرارداد، به شور گذاشته شد و اعضاء با توجه به شرایط هر یك از این طرح ها، موافقت با این درخواست ها را اعلام كردند.

پیش از ورود به این بخش، دكتر فریبا یادگاری مدیر پژوهش دانشگاه، تفاهم نامه تنظیم شده برای همكاری گروه های آموزشی با مراكز تحقیقاتی را مطرح كرد و مواردی از این تفاهم نامه همچون تركیب اعضا در شورای پژوهشی مشترك، همكاری در فعالیت های ملی و منطقه ای و شیوه اجرای دستورالعمل مربوطه را به تبادل نظر اعضای شورای پژوهش گذاشت.

موضوع دیگری كه در این نشست مورد تبادل نظر قرار گرفت، دستورالعمل اجرایی " پایان نامه - طرح " ( پایان نامه هایی كه به خاطر تامین هزینه های اجرا، نیاز به حمایت و پشتیبانی مالی از سوی معاونت تحقیقات و فناوری دارند. ضمن آنكه جزو طرح های باز اساتید نیز محسوب نمی شوند) بود كه مواردی از آن با نظر اعضای شورا، اصلاح یا تكمیل شد.

همچنین در این نشست، علاوه بر تبادل نظر بر روی دستورالعمل پیشنهادی اجرای طرح های تحقیقاتی توسط محققان غیر هیات علمی، گزارش عملكرد فعالیت های كارگروه اخلاق در پژوهش ارائه ، و بر به روز شدن آن تاكید شد.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۰۷:۰۹ - ۱۵/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۱۷