دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان ایلام از ارائه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده در استان خبر داد
 
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان ایلام از ارائه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده در استان خبر داد
محمدرضا تردست گفت در حال حاضر 4 مركز مشاوره تخصصی ازدواج در استان ایلام فعالیت دارد، بر اساس نیازسنجی مناطق مختلف در اختیار جوانان قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری اداره كل ورزش و جوانان استان ایلام ؛ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان ایلام از ارائه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده در استان خبر داد.محمدرضا تردست بابیان اینكه در حال حاضر 4 مركز مشاوره تخصصی ازدواج در استان ایلام فعالیت دارد، گفت: در طرح پاتوق های مهارتی و فرهنگی، آموزش های فنی و حرفه ای با كمك سازمان های مردم نهاد بر اساس نیازسنجی مناطق مختلف در اختیار جوانان قرار می گیرد.

وی افزود: حوزه جوانان یك حوزه فرابخشی است كه مسائل مختلفی را ازجمله اشتغال، بیكاری، ازدواج، مشاركت، طلاق، هویت و آسیب های اجتماعی و دیگر مقوله های مرتبط با جوانان است و بر این اساس، این مقوله ها در ستادی تحت عنوان ساماندهی امور جوانان استان ایلام پیگیری می شود.

تردست بابیان اینكه معاونت امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان مسائل مربوط به جوانان را به طور مستمر پیگیری و رصد می كند، تاكید كرد : در حال حاضر 76 سازمان مردم نهاد جوانان رده سنی 18تا 35سال در حوزه هایی ازجمله محیط زیست، فرهنگی، اجتماعی و هنری، ادبی، ورزش همگانی و مذهبی فعالیت می كنند كه اهداف غیرمالی و غیرسیاسی دارند و درصدد حل مشكلات جامعه با شناسایی نیاز ها هستند.

وی اظهار كرد: اداره كل ورزش و جوانان وظایفی ازجمله اعطای مجوز فعالیت، توانمندسازی و حمایت مادی و معنوی از طرح ها و ایده های جوانان عضو این سازمان های مردم نهاد دارد، خوشبختانه نسبت به جمعیت جوان استان رتبه اول را در سطح كشور در تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان راداریم، همچنین رتبه استان ایلام در حوزه مشاركت اجتماعی به نسبت جمعیت جوان، رتبه اول كشور است.

لینك كوتاه: http://news.msy.gov.ir/news/2062628.htm
   تاریخ: ۱۰:۰۲ - ۱۹/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۲