دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

جلسه مشترك كارگروه تیم توانبخشی بیمارستان روانپزشكی رازی برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

جلسه مشترك كارگروه تیم توانبخشی بیمارستان روانپزشكی رازی برگزار شد

جلسه مشترك كارگروه تیم توانبخشی بیمارستان روانپزشكی رازی در سالن شهید صابری مركز برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی مركز رازی، در ابتدای این جلسه محمد رضا موران مدیر توانبخشی مركز آموزشی درمانی روانپزشكی رازی ضمن خیر مقدم به مسئولان واحدهای توانبخشی، به ارائه گزارش مصوبات جلسه قبلی كارگروه و در دستور كار قرار گرفتن مزرعه توانبخشی رازی جهت بهره مندی مددجویان و مشاركت آنان در این حوزه پرداخت.

وی، این برنامه را به عنوان یك طرح علمی، پژوهشی و كاربردی كه می تواند ظرفیت های بالای مركز را در زمینه ارائه خدمات توانبخشی به جامعه بهداشت و درمان معرفی نماید، اعلام نمود.

موران افزود: طرح غربالگری جسمی كه نیاز به مشاركت تمامی واحد های مربوطه دارد، با حمایتهای عملی و همه جانبه معاونت درمان و حوزه توانبخشی دانشگاه و همكاری متخصصان طب فیزیكی و توانبخشی اجرا می شود.

وی همچنین اظهار داشت: انتظار می رود كه با تمركز و توجه ویژه همكاران و مسئولان حوزهای توانبخشی، گزارشها به موقع صورت پذیرد.

موران با اشاره به اهمیت موضوع توانبخشی جسمی مددجویان، پیشنهاد اجرای طرح ساماندهی و خاص توانبخشی مددجویان (متمركز نمودن و تجهیز یك واحد مستقل توانبخشی) را مطرح كرد كه با توجه به حمایت همه جانبه تمامی مسئولان واحدهای توانبخشی از این طرح و اقدام عملی در این ارتباط ، مقرر شد كه در اولین جلسه با تیم مدیریت و رهبری بیمارستان مطرح شود.

در ادامه، مسئولان واحد های توانبخشی (روانشناسی، كاردرمانی و فیزیوتراپی) به اعلام گزارش پرداختند. ضمن آنكه خانم نائیجی مسئول محترم واحد بهبود كیفیت مركز در خصوص تاكید نسل چهارم سنجه های اعتبار بخشی بر اهمیت حوزه توانبخشی و پیاده سازی سنجه ها، مطالبی را بیان كرد.

دكتر احمدی مسئول گروه روانشناسی نیز بر تعیین سنجه های اختصاصی گروه های روانشناسی، كاردرمانی، مددكاری و فیزیوتراپی مركز و تدوین و ابلاغ سنجه های پیشنهادی مورد نظر توسط وزارت بهداشت جهت تمام مراكز روانپزشكی كشور مطالبی ذكر كرد.

در پایان این جلسه، مدیر توانبخشی مركز از زحمات و حمایتهای رئیس دانشگاه و معاون درمان در خصوص تدوین طرح رصدخانه ملی توانبخشی توسط دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تقدیر و تشكر نمود.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: تركاشوند - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۰:۴۶ - ۲۳/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۰