دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

سرپرست جدید امور مالی مركز آموزشی – درمانی روانپزشكی رازی معرفی شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

سرپرست جدید امور مالی مركز آموزشی – درمانی روانپزشكی رازی معرفی شد

محمد فروغی نسب سرپرست جدید امور مالی بیمارستان روانپزشكی رازی روز چهارشنبه طی نشستی با حضور معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، رئیس و جمعی از مدیران این مركز روانپزشكی، معرفی شد و از خدمات علی دالوندی سرپرست سابق امور مالی مركز، قدردانی به عمل آمد.

به گزارش وبدای دانشگاه به نقل از روابط عمومی مركز روانپزشكی رازی، دكتر مهرداد فرخی معاون توسعه دانشگاه در این نشست، از خدمات ارزشمند سرپرست سابق امور مالی مركز در طول دوران مسئولیت قدردانی كرد و اظهار داشت: انجام چنین جابجایی هایی در بین مدیران و مسئولان، نشان از ضعف و ناتوانی مسئول سابق نبوده و این جابجایی ها نشان از سیاست دانشگاه برای استفاده از ظرفیت مدیران توانمند در همه عرصه ها است.

در ادامه، سجاد عمرایی مدیر امور مالی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از زحمات بی دریغ سرپرست سابق امور مالی مركز رازی، برای محمد فروغی نسب در مسئولیت جدید آرزوی توفیق و بهروزی كرد.

همچنین دكتر رضایی رئیس و دكتر باباپور مدیر مركز روانپزشكی رازی نیز از زحمات علی دالوندی در طول سالیان تصدی این پست، تقدیر و قدردانی كردند و آرزوی موفقیت برای محمد فروغی نسب در مسئولیت جدید داشتند.

در ادامه، علی دالوندی طی سخنانی، از حمایت های بی دریغ مجموعه دانشگاه در طول دوره تصدی مسئولیت امور مالی در بیمارستان رازی تشكر و قدردانی كرد و برای محمد فروغی نسب آرزوی موفقیت و بهروزی داشت.

در پایان این مراسم ، رئیس مركز روانپزشكی رازی با اعطای لوح سپاس، از زحمات و خدمات ارزشمند دالوندی در زمان مسئولیت امور مالی بیمارستان، تقدیر كرد.

گفتنی است؛ مركز آموزشی - درمانی روانپزشكی رازی بزرگترین مركز روانپزشكی كشور و منطقه خاورمیانه است كه تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، انواع خدمات درمانی و مشاوره به نیازمندان و بیماران با اختلالات اعصاب و روان را ارائه می دهد.

این مركز روانپزشكی در شهر ری، منطقه امین آباد واقع شده است.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: تركاشوند - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۲:۴۷ - ۲۲/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۷