دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

تدوین برنامه های مناسب اوقات فراغت از آسیب های اجتماعی جلوگیری می كند
 
تدوین برنامه های مناسب اوقات فراغت از آسیب های اجتماعی جلوگیری می كند
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: تدوین برنامه های مناسب و جامع برای غنی سازی اوقات فراغت بسیاری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی كه این روز ها گریبانگیر نسل جوان و نوجوان كشور است را كاهش می دهد.
به گزارش تابناك كرمانشاه به نقل از ایرنا حجت الله خدرویسی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قصرشیرین، افزود: مربیان متولی امر باید بدانند اوقات فراغت فرصتی مناسب برای شناسایی و شكوفایی استعداد ها و توانمندی های جوانان و نوجوانان است از این رو باید استفاده بهینه از این زمان را داشته باشند.
وی ادامه داد: امروز استفاده از ظرفیت فضای مجازی اهمیت زیادی دارد و می توان بسیاری از برنامه های سرگرم كننده، ورزشی، آموزشی و فرهنگی را در بستر فضای مجازی اجرا كرد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین گفت: در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، اداره ورزش و جوانان قصرشیرین برنامه های بسیار خوب و رضایت بخشی را تاكنون اجرا كرده است.
خدرویسی همچنین با تاكید بر آموزش كارآفرینی در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت، اضافه كرد: باید جوانان را به خوبی باور كنیم و زمینه حضور آن ها را در جامعه بیش از پیش فراهم كنیم.

وی یادآور شد: برگزاری كلاس های قرآنی، احكام، خوشنویسی، نقاشی، موسیقی و ورزشی در كانون های شهری و روستایی، برپایی جشنواره كتابخوانی رضوی، اجرای اردو های گردشگری، حضور كتابخانه سیار در روستا ها و شناسایی استعداد های جوانان از جمله برنامه های اوقات فراغت این شهرستان با رعایت پروتكل های بهداشتی در ایام تابستان است.

قصرشیرین در غرب كرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت و 186 كیلومتر مرز با عراق دارد كه در امتداد این مرز ها 2 مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.
منبع خبر:
تابناک
   تاریخ: ۱۱:۳۶ - ۲۳/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۱