دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

اختصاص 3 درصد سهمیه به افراد معلول در آزمون استخدام پیمانی
 
معاون مالی و اداری دانشگاه خوارزمی از اختصاص 3 درصد سهمیه به افراد معلول در آزمون استخدام پیمانی خبر داد.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس ماده 7 قانون حمایت از حقوق معلولان، دولت موظف است جهت ایجاد فرصت های شغلی برای افراد معلول تسهیلاتی را فراهم كنند كه از آن جمله می توان به اختصاص حداقل 3 درصد از مجوز های استخدامی (رسمی، پیمانی، كارگری) دستگاه های دولتی و عمومی از وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات، شركت ها و نهاد های عمومی و انقلابی و دیگر دستگاه هایی كه از بودجه عمومی كشور استفاده می كنند را به افراد معلول واجد شرایط اشاره كرد.

محمدحسین مجلس آرا جهرمی معاون مالی و اداری دانشگاه خوارزمی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این مصوبه اظهار كرد: دانشگاه خوارزمی 40 سهمیه استخدام پیمانی دارد كه آزمون آن مرداد ماه برگزار می شود.

او افزود: برابر بخشنامه معلولیت 3 درصد سهمیه به این افراد تعلق می گیرد كه در آگهی استخدام دانشگاه خوارزمی، رشته شغلی كارشناس محیط زیست به این عزیزان اختصاص یافته و این موضوع در گذشته هم برابر مصوبات رعایت شده است.

بیشتر بخوانید

- كنترل وزارت علوم روی ظرفیت دانشجویان دانشگاه های دولتی/ فردا مهلت ثبت نام ترم تابستانی در دانشگاه خوارزمی پایان می یابد
   تاریخ: ۱۷:۰۵ - ۲۶/۰۴/۱۴۰۰   بازدید: ۲۵۳