دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

نشست هم اندیشی مسوولین مراكز نگهداری، درمان و كاهش آسیب معتادان متجاهر برگزارشد
 
با حضور معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی كشور؛ نشست هم اندیشی مسوولین مراكز نگهداری، درمان و كاهش آسیب معتادان متجاهر برگزارشد نشست هم اندیشی مسوولین مراكز نگهداری ، درمان و كاهش آسیب معتادان متجاهر موضوع ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر با هدف بررسی چالش های اجرایی برنامه و راهكارهای پیشنهادی با حضور دكتر محسن روشن پژوه معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مركز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی كشور، رمضانعلی گلچوبی معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی مازندران و معاونین و كارشناسان پیشگیری سراسر كشور به صورت مجازی برگزار شد. به گزارش كائنات به نقل از روابط عمومی اداره كل بهزیستی مازندران؛ در این نشست معاونین و كارشناسان حوزه پیشگیری و مدیران مراكز به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.
نشست تخصصی كشوری حوزه معاونت اجتماعی با محوریت اورژانس اجتماعی برگزار شد
نشست تخصصی كشوری حوزه معاونت اجتماعی با محوریت اورژانس اجتماعی و با حضور دكتر مسعودی فرید معاون اجتماعی و فرهنگی بهزیستی كشور ، دكتر فرزاد گوهردهی مدیركل بهزیستی مازندران ، وحید حسین زاده معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها و كارشناسان اورژانس اجتماعی به صورت مجازی برگزار شد.

گازرسانی به 1300 واحد صنعتی؛ گام بلند توسعه صنایع آذربایجان غربی
بیش از هزار و 300 واحد صنعتی در آذربایجان غربی از گاز طبیعی برخوردار شده است.
به گزارش كائنات، مدیرعامل شركت گاز آذربایجان غربی با بیان اینكه از ابتدای سال تاكنون 400 كیلومتر شبكه گاز طبیعی در استان اجرا شده است، گفت: با اجرای این مقدار شبكه در سال جاری، میزان خط انتقال و شبكه توزیع گاز اجرا شده در استان از مرز 16 هزار و 420 كیلومتر عبور كرد. علیرضا شیخی با بیان اینكه به طور متوسط در هر سال بیش از هزار كیلومتر شبكه گاز در چند سال اخیر در استان اجرا شده، افزود: این حجم از عملیات، بیانگر اراده بالا جهت رفع محرومیت و گازرسانی به نقاط محروم این استان است. وی با بیان اینكه آنچه در آذربایجان غربی رخ داده، چیزی جز یك انقلاب در عرصه خدمت رسانی به مردم در صنعت گاز نبوده است، اظهار كرد: هم اكنون سهم 75 درصدی گاز در سبد انرژی استان و گازرسانی به بیش از هزار و 300 واحد بخش صنایع صورت پذیرفته، در حالی كه گازرسانی به صنایع و مصارف عمده از ابتدا تاسیس شركت گاز در استان تا پایان سال 1391 رقمی معادل 437 مورد بود.
مدیرعامل شركت گاز آذربایجان غربی افزود: با گاز رسانی به 12 شهرك صنعتی از ابتدای سال 92 تاكنون تعداد شهرك های صنعتی بهره مند از نعمت گاز در استان به 22 مورد رسیده است.
شیخی با اشاره به اینكه ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی 72 درصد است، اظهار كرد: با بهره برداری از پروژه های گازرسانی به روستاها در سراسر استان این رقم به 90 درصد خانوار روستایی بهره مند از گازطبیعی نزدیك می شود.

بیش از یك میلیون خدمت به مشتركین گاز گیلانی ارائه شده است
رشت-زینب قلیپور- حسین اكبر مدیرعامل شركت گاز استان گیلان با اشاره به تنوع درگاه های مجازی ارائه خدمات و بهبود مستمر این درگاه ها برای جلب حداكثری رضایتمندی متقاضیان گفت: در تیرماه سال جاری بیش از یك میلیون خدمت از راه های غیرحضوری به مردم و مشتركین گاز طبیعی در گیلان ارائه شده است.
مدیرعامل شركت گاز استان گیلان با بیان این مطلب اظهار داشت: خوشبختانه با اطلاع رسانی صورت گرفته بیش از 453 هزار خدمت (44 درصد از مجموع خدمات ارائه شده به متقاضیان در تیرماه) از طریق نرم افزار موبایلی (اپلیكیشن) شركت گاز بوده است. وی در همین رابطه بیان كرد: هم اكنون اكثریت ذینفعان گاز طبیعی از تلفن های هوشمند استفاده می كنند و اطلاع رسانی هرچه گسترده تر درخصوص نرم افزار موبایلی و بهبود مستمر آن می تواند سبب ارائه خدمات سریع تر و دقیق تر به متقاضیان شود. حسین اكبر همچنین از ارائه 304 هزار خدمت مرتبط با گاز از طریق دفاتر پیشخوان، بیش از 241 هزار خدمت توسط وب سایت و بالغ بر 23 هزار خدمت به وسیله تلفن گویای 3414 خبر داد و گفت: نمایش صورتحساب و پرداخت بدهی بیشترین خدمت ارائه شده به متقاضیان بوده است. مدیرعامل گاز گیلان در پایان بار دیگر از همه متقاضیان و مشتركین گاز طبیعی درخواست كرد تا برای حفظ سلامت خود و اطرفیان و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه از مراجعه حضوری به ادارات گاز خودداری كرده و كلیه خدمات مورد نیاز را از درگاه های غیرحضوری مانند نرم افزار موبایلی و سایت دریافت نمایند.

مدیرعامل شركت گاز استان گلستان:
بهره گیری از پتانسیلهای بسیج برای تداوم روند خدمت رسانی وآمادگی ورود به ایام سرد
سرهنگ میرعرب مسئول بسیج كارمندان سپاه نینوای استان گلستان و سرهنگ تناور فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی ادارات كل استان با حضور در گاز گلستان باعلی طالبی مدیرعامل و فرمانده پایگاه بسیج شهید گرزین شركت و حسن شعبانی فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی (ع) اداره گاز گرگان دیدار و گفتگو كردند .دراین دیدار مسئول بسیج كارمندان سپاه نینوا و همچنین فرمانده حوزه بسیج شهید بهشتی ادارات كل استان ،از تلاشها و حمایتهای ارزنده شركت گاز در راستای تقویت بسیج و همكاری و كمك به پیاده سازی و اجرای مطلوب برنامه های حوزه بسیج استان وحضور در برنامه های فرهنگی وكمك های مومنانه در چند مرحله در راستای مسئولیت های اجتماعی تشكر و قدردانی نمودند و بر استمرار و تداوم هرچه بیشتر روند این همكاریها تاكید داشتند. در این نشست همچنین مدیرعامل وفرمانده پایگاه بسیج شهید گرزین شركت گازاستان گلستان ضمن خوش آمدگویی،از حسن نظر ابراز شده تقدیر نموده و در این خصوص اظهارداشت:این شركت علاوه برانجام رسالت خود در زمینه توسعه گازرسانی و خدمات رسانی ،درسایر امورات بویژه درحوزه بسیج حضوری فعال داشته و علاوه بركسب توفیقات ارزنده در این بخش تلاش داردتا از پتانسیلهای بالای بسیج در راستای انجام اقدامات مورد نظر و پیشگیرانه جهت مدیریت بحران های احتمالی ، بسترسازی و تقویت زیرساخت های خطوط انتقال و شبكه های گازرسانی ، آمادگی بیش از پیش برای ورود به ایام سرد سال و تداوم روند خدمت رسانی به مردم استان بهره مند شویم.طالبی افزود:در همین رابطه این شركت با هدف مدیریت انرژی و صرفه جویی در مصرف گاز با اجرای گروه بندی بسیجیان شركت و تمهیدات لازم در این خصوص اقدام به پایش ادواری مصارف ادارات ،دستگاههای اجرایی و صنایع استان نموده تا بتواند مصرف گاز آنها را كنترل و بهینه نماید

دیدارمدیرعامل شركت گاز استان گلستان
با كاركنان سادات شركت
علی طالبی مدیرعامل بهمراه حامداله مقصودلو معاون بهره برداری شركت گازاستان گلستان بمناسبت عید سعید غدیر،عید امامت و ولایت،با كاركنان سادات شركت دیداروگفتگو كردند.دراین دیدارصمیمانه كه با رعایت پروتكلهای بهداشتی انجام شد،مدیرعامل شركت گازاستان گلستان این عید فرخنده و بزرگ مسلمین را خدمت همكاران سادات تبریك و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق وسلامتی برای آنها و خانواده های این عزیزان مسالت نمود.

سمینار «غدیر، امامت و ولایت» برگزار شد
دبیر شورای فرهنگی شركت برق منطقه ای خوزستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیر و دهه مبارك امامت و ولایت، سمینار ""غدیر، امامت و ولایت: غدیر نیاز امروز و فردای جوامع بشری"" در این شركت برگزار شد.
به گزارش كائنات، سید عماد سید نژاد بیان كرد: سمینار غدیر، امامت و ولایت: غدیر نیاز امروز و فردای جوامع بشری؛ در این شركت به دو روش برخط و با رعایت پروتكل های بهداشتی در سالن كنفرانس ساختمان شهدای برق، با حضور جمعی از كاركنان شركت برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزای این سمینار تبیین و آشنایی بیشتر با موضوعات ولایت، امامت، غدیر و فضایل و آموزه های امام علی (ع) بوده است.
حجت الاسلام سید محمد امین موسوی زاده سخنران این سمینار نیز تصریح كرد: واقعه غدیر را نه تنها به عنوان یك رویداد كه مورد اتفاق همه فرق اسلامی و تاریخ دانان باید مورد توجه قرار داد، بلكه از این جهت كه نیاز دیروز، امروز و فردای بشریت است، مهم می باشد.
در این مراسم جمعی از فرزندان روزه اولی كاركنان شركت برق منطقه ای خوزستان نیز حضور داشتند كه از آنها با اهدای لوح تقدیر و كارت هدیه، تقدیر به عمل آمد.
همچنین به دو نفر از شركت كنندگان در سمینار به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
منبع خبر:
روزنامه کائنات
   تاریخ: ۰۲:۳۴ - ۱۲/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۱۹۳