دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

فعالیت های خیرخواهانه كانون های جهادی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی ماه جاری
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

فعالیت های خیرخواهانه كانون های جهادی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی ماه جاری

كانون های جهادی دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از ابتدای مردادماه جاری با حمایت اداره تعالی فرهنگی این دانشگاه، ضمن جمع آوری كمك های نقدی افراد نیكوكار، اقدام به رفع نیازهای بهداشتی و درمانی نیازمندان در مناطق جنوب تهران و شهرستان ها كرده است.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از اداره تعالی فرهنگی، این كانون دانشجویی جهادی جانا با كمك خیران، نسبت به تهیه سمعك برای دو كودك كم شنوا در منطقه مرتضی گرد در جنوب تهران كه یكی از آنان بدلیل عدم توان مالی برای تهیه سمعك مجبور به ترك تحصیل شده بود، اقدام كرد.

همچنین، مبلغ یك و نیم میلیون تومان در وجه یكی از داروخانه های منطقه مرتضی گرد پرداخت شد تا برای تحویل رایگان دارو به بیماران نیازمند، هزینه شود.

" تهیه تشك مواج برای توانخواه ضایعه نخاعی نیازمند در منطقه كهریزك تهران به ارزش 28 میلیون ریال، پرداخت كمك موردی به مبلغ چهل میلیون ریال به حساب ده خانوار نیازمند در استان خراسان شمالی و پرداخت كمك هزینه خرید لوازم بهداشتی به پنج نفر از توانخواهان ضایعه نخاعی در استان آذربایجان غربی به مبلغ بیست میلیون ریال " از دیگر كمك های ارائه شده كانون دانشجویی جانا به نیازمندان است.

به همت اداره تعالی فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز یك دستگاه اكسیژن ساز به مبلغ یكصد میلیون ریال تهیه و جهت استفاده بیماران كرونایی به بیمارستان علوم پزشكی علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان زابل ارسال شد.

كانون خیریه دانشجویی همیاران زندگی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی نیز با توزیع هندوانه بین خانواده های نیازمند منطقه محمود آباد تهران (كوره های آجرپزی) به ارزش 25 میلیون ریال، شیرینی مهر و محبت را به اهالی منطقه گرم و خشك كوره های آجرپزی، هدیه داد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: طیبی - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۴:۳۹ - ۱۹/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۲۰۵