دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

پیام تسلیت مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع)
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تسلیت مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع)

حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، طی پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، متن كامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محرم، یاد آور بزرگترین حماسه استكبار ستیزی، آزادگی، مسئولیت پذیری و درس مسئولیت اجتماعی در تاریخ بشری است.
حكایت بی بدیل رشادت انسان های وارسته، موثر و راست قامتی است كه عاشقانه با بینش صحیح و بهره مندی از عقلانیت به وصال الهی لبیك گفتند.
اگر چه قرن ها از حادثه كربلا می گذرد، اما شور و شعور حسینی به پهنای تاریخ، در همه عرصه های زندگی نقش آفرینی می كند و دل های آزادگان عالم را سیراب از اقیانوس معرفت كرده و شیفتگان عالم را راهبری می كند.
آری این پیام عاشوراست كه امام در سایه ماموریت الهی و به منظور ایجاد تحول در جامعه ، مسئولیت اجتماعی همگان را ترسیم نموده و پرچمدار آن به پهنای تاریخ می شود.
محرم هرسال بازخوانی عقلانی شور و شعور حسینی برای جهانیان است و امید است همگی ما دانشگاهیان با تاسی به سیدالشهدا بتوانیم در عرصه اجتماع نقش آفرین باشیم و به ماموریت دانشگاه در زمینه كاهش آسیب های اجتماعی جامه عمل بپوشیم.
اینجانب فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان و یارانش را خدمت خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تسلیت عرض می نمایم، امیداست تا همگان بتوانیم با بهره مندی از سبك زندگی حسینی شاهد توفیقات روز افزون در جامعه باشیم.

انتهای پیام/
   تاریخ: ۱۴:۳۹ - ۱۹/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۸