دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت روز « پزشك »
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت روز « پزشك »

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با انتشار پیام ، ضمن گرامی داشت زادروز ابوعلی سینا (اول شهریورماه) و روز پزشك، این مناسبت را به همكاران پزشك در دانشگاه و مراكز درمانی تحت پوشش تبریك گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن پیام دكتر " حمیدرضا خانكه " به این شرح است:

اول شهریورماه، زادروز ابوعلی سینا، یادآور دانشی برگرفته از هستی است كه با انسانیت، اخلاق، معنویت و عشق به همنوع، درهم آمیخته و در بلندای وجودش، نام " پزشك " را به خود گرفته است.

جامعه پزشكی كشور در یك سال و نیم گذشته با تأسی به بزرگان و اساتید علم و اخلاق، از خودگذشتگی و تلاشی مثال زدنی، در عرصه مقابله با ویروس كووید 19 و درمان بیماران كرونایی از خود نشان داد كه پس از سالها، خاطرات دفاع مقدس زنده شد.

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، افتخار تعلیم و تربیت قشری از پزشكان این سرزمین را دارد كه مداوای مظلومترین بیماران، وظیفه اصلی آنان محسوب می شود. پزشكانی كه در میان جامعه پزشكان كشور، دارای سختی كار مضاعفی هستند و تنها عشق و ایمان به فردایی بهتر و كاشتن نهال امید در دل انسانهای دردمند، آنان را در مسیر پر فراز و نشیب این حرفه استوار می سازد.

این روز بزرگ را به تمامی اعضای محترم هیات علمی گروه آموزشی روانپزشكی و همچنین، دیگر همكاران پزشك در گروه های آموزشی، بیمارستان ها و مراكز پزشكی - توانبخشی تحت پوشش دانشگاه، صمیمانه تبریك گفته و آرزوی سلامتی و بهروزی برایشان دارم.

دكتر حمیدرضا خانكه

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۲۱:۵۲ - ۳۱/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۷