دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه از روند خدمت رسانی كلینیك پزشكی – توانبخشی نظام مافی بازدید كرد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

رئیس دانشگاه از روند خدمت رسانی كلینیك پزشكی – توانبخشی نظام مافی بازدید كرد

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی روز شنبه بطور غیرمنتظره با حضور در كلینیك پزشكی - توانبخشی نظام مافی، از روند خدمت رسانی این كلینیك به بیماران كرونایی بازدید كرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دكتر حمیدرضا خانكه با اشاره به فعالیت این كلینیك در تعطیلات هفته گذشته و دیگر مناسبت ها، و خدمت رسانی به بیماران كرونایی كه به این مركز درمانی مراجعه می كنند، از همه اعضای كادر درمانی كلینیك كه در این پیك افزایشی شیوع كرونا، سر كار حاضر بوده و برای درمان بیماران تلاش می كنند، تشكر و قدردانی كرد.

وی در این برنامه، با همراهی رئیس و مدیر كلینیك نظام مافی، از بخش های مختلف پزشكی و توانبخشی كلینیك و چگونگی فعالیت بخش ها دیدن كرد.

دكتر موسویان رئیس كلینیك پزشكی - توانبخشی نظام مافی در حاشیه این برنامه درباره فعالیت كلینیك به خبرنگار وبدای دانشگاه گفت: كلینیك نظام مافی علاوه بر ارائه خدمات حوزه های پزشكی همچون داخلی، ارتوپدی، قلب و عروق، زنان و زایمان، اورولوژی، نورولوژی، دندانپزشكی، روانپزشكی و پزشكی عمومی، به ارائه خدمات تخصصی توانبخشی در حوزه های مغز و اعصاب، فیزیوتراپی، كاردرمانی، ارتوپدی فنی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوائی سنجی و تجویز سمعك، روانشناسی و مشاوره، می پردازد، ضمن اینكه این كلینیك دارای آزمایشگاه و داروخانه نیز می باشد.

وی افزود: طی یك سال و نیم گذشته كه از شیوع بیماری كرونا در كشور می گذرد، هیچیك از خدمات كلینیك نظام مافی تعطیل نشد و پرسنل در دو شیفت كاری صبح و بعداز ظهر، در جهت رفاه حال بیماران ساكن منطقه، به ارائه انواع خدمات درمانی مشغول بودند.

دكتر فرهادی مدیر این كلینیك نیز در همین ارتباط گفت: كلینیك نظام مافی با بهره گیری از توان تخصصی متخصص داخلی، پزشك عمومی، پرستار و بهیار، به بیماران كرونایی خدمات درمانی ارائه می دهد و در دوران شیوع كرونا با هر موج كرونایی كه منجر به افزایش مبتلایان به كرونا شد، تلاش كادر درمانی این بخش نیز بیشتر شد، چرا كه در هر موج مانند شرایط كنونی، حدود 70 تا 80 درصد به مراجعات بیماران برای دریافت خدمات درمانی افزوده می شود، اما كادر درمان این كلینیك بدون وقفه به تلاش خودشان برای درمان بیماران ادامه می دهند.

گفتنی است؛ كلینیك پزشكی - توانبخشی نظام مافی كه در موقوفه مرحوم نظام مافی در منطقه غرب تهران و جنب مسجد نظام مافی واقع شده است، تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و نظارت وزارت بهداشت، فعالیت می كند.

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی علاوه بر این كلینیك، دو بیمارستان روانپزشكی رازی و توانبخشی رفیده و یك كلینیك پزشكی - توابخشی اسماء را تحت پوشش دارد و در دوران شیوع كرونا، خدمات تخصصی توانبخشی از راه دور و توانبخشی جسمی و تنفسی و همچنین، خدمات سلامت روان، به بیماران بهبودیافته از كرونا ارائه داده است.

به تازگی نیز با تجهیز و راه اندازی بخش تزریق داروی رمدسیویر برای بیماران كرونایی در مركز روانپزشكی رازی، در كاهش بار مراجعات بیماران ساكن جنوب تهران به بیمارستان ها كمك كرده است.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۱۷:۴۷ - ۳۱/۰۵/۱۴۰۰   بازدید: ۲۱۴