دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳

تكلیف افراد بسترگرا كه امكان مراجعه برای واكسیناسیون را ندارند، چیست؟
 
مدیركل توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی كشور در خصوص واكسیناسیون افراد بسترگرایی كه امكان مراجعه به مراكز واكسیناسیون را ندارند، توضیحاتی ارائه كرد.
تكلیف افراد بسترگرا كه امكان مراجعه برای واكسیناسیون را ندارند، چیست؟

تكلیف افراد بسترگرا كه امكان مراجعه برای واكسیناسیون را ندارند، چیست؟ مدیركل توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی كشور در خصوص واكسیناسیون افراد بسترگرایی كه امكان مراجعه به مراكز واكسیناسیون را ندارند، توضیحاتی ارائه كرد.

اعتمادآنلاین| مصطفی سراج در پاسخ به سوالی در خصوص واكسیناسیون افراد بسترگرایی كه امكان مراجعه به مراكز واكسیناسیون را ندارند، گفت: در این رابطه با همكاران وزارت بهداشت هماهنگی به عمل آمده و در این راستا جلسه ای برگزار شده است و حتی دوستان ما در وزارت بهداشت از گروه هایی كه در این خصوص می توانند كمك كنند رایزنی و شناسایی می كند و ما منتظر اعلام وزارت بهداشت هستیم كه به ما اعلام كنند امكان اعزام تیم های سیار و مراجعه به منازل این گروه از افراد بسترگرا را دارند؟. سازمان بهزیستی در این خصوص هماهنگی لازم را انجام می دهد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: باتوجه به اینكه اطلاعات افراد بسترگرای خیلی شدید هم در بین اطلاعات 517 هزار نفری است كه به وزارت بهداشت با شماره ملی و مشخصات اعلام شده است، یقینا اعلام اسامی افرادی كه تاكنون به مراكز واكسیناسیون مراجعه كرده اند مشخص می كند كه چه تعداد افراد امكان مراجعه را ندارند، لذا با اعلام اسامی این افراد، بهزیستی آمادگی دارد كه ضمن بررسی وضعیت این افراد در اسرع وقت و تایید عدم امكان مراجعه به مراكز واكسیناسیون، درخصوص اعزام تیم های سیار توسط واحدهای تابع وزارت بهداشت هماهنگی لازم را با دانشگاه های علوم پزشكی به عمل آورد.

مدیركل توانبخشی مراقبتی سازمان بهزیستی كشور گفت: پیش بینی می شود برخی از خانواده ها امكان مراجعه به مراكز واكسیناسیون را داشته باشند و باتوجه به اینكه به ادارات كل بهزیستی هم اعلام شده كه درخصوص ایاب و ذهاب این گروه از افراد حداكثر مساعدت را داشته باشند، اما برای تعدادی از افراد، باوجود همه این تمهیدات امكان مراجعه وجود ندارد؛ لذا در مرحله بعد برای این گروه از افراد این اطلاعات می تواند به ما كمك كند و در حال حاضر این اطلاعات فقط در اختیار وزارت بهداشت است و سازمان بهزیستی هم درخواست كرده كه آخرین اطلاعات مربوط به 517 هزار نفر كه به مراكز واكسیناسیون مراجعه كرده اند در اختیار بهزیستی قرار گیرد تا در ادامه برای آن گروه هم برنامه ریزی شود.
منبع خبر:
روزنامه اعتماد
   تاریخ: ۱۳:۲۵ - ۰۱/۰۶/۱۴۰۰   بازدید: ۱۸۳