دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

170 خانه به توانخواهان بهزیستی استان سمنان تحویل شد
 
سمنان- ایرنا- مدیركل بهزیستی استان سمنان گفت: امسال 170 واحد مسكونی از سوی این اداره كل به توانخواهان در شهرستان های مختلف تحویل شد.
170 خانه به توانخواهان بهزیستی استان سمنان تحویل شد سمنان- ایرنا- مدیركل بهزیستی استان سمنان گفت: امسال 170 واحد مسكونی از سوی این اداره كل به توانخواهان در شهرستان های مختلف تحویل شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدپور روز شنبه به رسانه ها افزود: بهزیستی استان سمنان از ابتدای سال 99 تا پایان آذر 170 واحد را به توانخواهان تحت حمایت تحویل داد و از سال 86 و با آغاز نهضت مسكن تا كنون بهزیستی استان سمنان موفق به واگذاری 2 هزار و 89 واحد به مددجویان تحت حمایت شد.

مدیركل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینكه اكنون 340 واحد مددجویی در استان سمنان در حال ساخت است ابراز داشت : به طور میانگین این واحدها پیشرفت 60 درصدی در ساخت دارد و امیدواریم با تامین زیرساخت های لازم بتوان بخشی از این واحدها را تا پایان سال و بخش دیگر را در سال آینده تحویل جامعه هدف داد.

وی با اشاره به تحویل 28 واحد مسكن مددجویی بهزیستی استان سمنان دردهه فجر گفت: این واحدها در قالب تحویل همزمان 2 هزار و 381 واحد مسكن مددجویی به توانخواهان تحت حمایت بهزیستی كشور و با حضور ویدئوكنفرانسی قبادی دانا رییس سازمان بهزیستی كشور به مددجویان تحویل شد.

ایزدپور ادامه داد: 28 واحد تحویلی بهزیستی استان سمنان به مددجویان در دهه فجر امسال در شهرستان های شاهرود ، مهدیشهر و گرمسار بود.

وی تاكید كرد: 28 واحد مسكن مددجویی تحویلی در استان سمنان در قالب طرح مسكن مهر ، خودمالكی و تعاونی بود و یكی از اهداف اصلی بهزیستی در امر مددجویی تامین مسكن و زیرساخت های لازم در این بخش است كه در چند سال اخیر گام های مهم و موثری در این بخش برداشته شد.

مدیركل بهزیستی استان سمنان، حضور بیش از پیش خیرین در بخش تامین مسكن و اشتغال مددجویی را خواستار شد و بیان كرد: خیرین بازوان توانمند بهزیستی در رسیدن به اهداف عالیه سازمان هستند كه بدون حضورشان این وظایف سنگین محقق نخواهد شد.

برچسب ها
- سمنان
- مشاركت های مردمی
- مسكن
- سازمان بهزیستی كشور
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۱۲ - ۲۵/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۶