دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

اسكان شبانه افراد بی سرپناه در گرمخانه های سنندج آغاز شد
 
سیدانور رشیدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار كرد: یكی از وظایف شهرداری ها در فصل سرما در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی، اسكان افراد بی سرپناه در سطح شهر است و شهرداری به منظور حمایت از این قشر آسیب دیده نسبت به اسكان آنان اقدام خواهد كرد. 

وی گفت: شهرداری سنندج هم اكنون دو گرمخانه فعال دارد كه یكی از این گرمخانه ها در خیابان 17 شهریور و دیگری در چهار راه انقلاب واقع شده است. 

شهردار سنندج عنوان كرد: این دو گرمخانه در حاضر ظرفیت اسكان 90 نفر از افراد بی سرپناه را دارد. 

وی اظهار داشت: با توجه به فصل سرما و برودت هوا از هفته گذشته اسكان افراد بی سرپناه آغاز شده و تمهیداتی برای جمع آوری و اسكان این افراد صورت گرفته است. 

رشیدی اعلام كرد: با توجه به شیوع ویروس كرونا و همچنین رعایت پروتكل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع این بیماری پیگیر افزایش گرمخانه ها در سطح شهر هستیم. 

وی عنوان كرد: به مدیران شهرداری مناطق تاكید شده كه اماكنی را در نقاط مختلف سطح شهر شناسایی و در صورت تایید نسبت به تملك یا اجاره و تجهیز آن جهت راه اندازی گرمخانه اقدام نمایند. 

شهردار سنندج یادآور شد: اكیپ جمع آوری این شهرداری بصورت شبانه نسبت به جمع آوری افراد بی سرپناه و كارتن خواب اقدام نموده و پس از ثبت اطلاعات آنها این افراد در این گرمخانه ها اسكان داده می شوند. 

شهردار سنندج از شهروندان درخواست كرد، در صورت مشاهده افراد بی سرپناه در سطح شهر می توانند با سامانه 137 و یا با شماره تلفن 3322788 در راستای جمع آوری این افراد تماس بگیرند.

انتهای پیام/2330/71
منبع خبر:
خبرگزاری فارس
   تاریخ: ۰۹:۱۵ - ۲۲/۰۸/۱۴۰۰   بازدید: ۱۵۱