دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

بسترگراها و سالمندان در اولویت واكسیناسیون قرار گرفتند
 
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با بیان اینكه میزان شیوع ویروس كرونا در مراكز توانبخشی از سطح نرم پایین تر است، گفت كه بعد از واكسیناسیون كادر درمان، وزارت بهداشت بسترگراهای مستقر در مراكز و همچنین سالمندان را در اولویت واكسیناسیون قرار داده است.
بسترگراها و سالمندان در اولویت واكسیناسیون قرار گرفتند

بسترگراها و سالمندان در اولویت واكسیناسیون قرار گرفتند معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با بیان اینكه میزان شیوع ویروس كرونا در مراكز توانبخشی از سطح نرم پایین تر است، گفت كه بعد از واكسیناسیون كادر درمان، وزارت بهداشت بسترگراهای مستقر در مراكز و همچنین سالمندان را در اولویت واكسیناسیون قرار داده است.

اعتمادآنلاین| معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با بیان اینكه میزان شیوع ویروس كرونا در مراكز توانبخشی از سطح نرم پایین تر است، گفت كه بعد از واكسیناسیون كادر درمان، وزارت بهداشت بسترگراهای مستقر در مراكز و همچنین سالمندان را در اولویت واكسیناسیون قرار داده است.

سید احمد خادم با اشاره به نحوه رعایت پروتكل های بهداشتی در مراكز توانبخشی اظهار كرد: همچنان مراكز نگهداری شبانه روزی با رعایت پروتكل های بهداشتی خدمات خود را ارائه می كنند و همچنان قرنطینه و محدودیت ترددها در مراكز ادامه دارد.

خادم در پاسخ به سوالی درخصوص واكسیناسیون سالمندان و معلولان مراكز توانبخشی استان تهران نیز توضیح داد: بعد از واكسیناسیون كادر درمان، وزارت بهداشت افراد بسترگرا م

وی در ادامه در پاسخ به سوال دیگری درخصوص میزان شیوع ویروس كرونا در مراكز توانبخشی بیان كرد: باتوجه به اینكه به سلامت مددجویان تاكید داریم میزان شیوع از سطح نُرم، پایین تر است.

منبع: ایسنا
منبع خبر:
روزنامه اعتماد
   تاریخ: ۱۳:۲۶ - ۲۵/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۱