دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

اعزام تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان در مسابقات گرجستان
 
تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان سال آینده و پیش از حضور در بازی های پارالمپیك توكیو در مسابقات بین المللی گرجستان شركت خواهد كرد.
اعزام تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان در مسابقات گرجستان تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان سال آینده و پیش از حضور در بازی های پارالمپیك توكیو در مسابقات بین المللی گرجستان شركت خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن جهانی وزنه برداری جانبازان و معلولان با تایید كمیته بین المللی پارالمپیك برگزاری رقابت های بین المللی در چهار كشور را به عنوان آخرین درگاه برای ورود ورزشكاران این رشته به بازی های پارالمپیك در نظر گرفته است.

این رقابت ها به میزبانی انگلستان، تایلند، گرجستان و امارات برگزار می شود و حضور تیم ها و ورزشكاران صاحب سهمیه پارالمپیك در یكی از آنها الزامی است.

بر این اساس تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولان كشورمان با تایید كمیته ملی پارالمپیك حضور در مسابقات گرجستان را در برنامه مصوب خود تا پیش از اعزام به توكیو قرار داده است. این رقابت ها 27 اردیبهشت ماه تا 3 خردادماه برگزار می شود.

حامد صلحی پور، سامان رضی، منصور پورمیرزایی، نادر مرادی، امیر جعفری و روح الله رستمی پاراوزنه بردارانی هستند كه برای پارالمپیك توكیو كسب سهمیه كرده اند و در مسابقات گرجستان هم شركت می كنند. این پاراوزنه برداران با هدایت علی اصغر رواسی به گرجستان و بازی های 2020 توكیو اعزام می شوند.

بازی های پارالمپیك توكیو شهریورماه سال 1400 برگزار می شود.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۹:۰۵ - ۲۶/۱۱/۱۳۹۹   بازدید: ۱۴۵